Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: مرغداری‌ها موظف‌اند براساس میزان استفاده از نهاده‌های دولتی مرغ تولیدی را به قیمت مصوب به کشتارگاه‌های استان عرضه و رصد میزان استفاده از نهاد‌های دولتی باید از سوی دستگاه‌های متولی به طور جد انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهارداشت: باید برنامه‌ریزی برای تداوم فعالیت کشتارگاه‌ها انجام شود تا این کشتارگاه‌ها حداقل بتوانند در یک شیفت کاری و بدون تعطیلی فعالیت کنند و همچنین کشتارگاه‌های ایرانشهر و زابل نیز انگیزه‌ای برای راه‌اندازی داشته باشند.

او نزدیک شدن به قیمت مصوب، سود خرده‌فروشی مرغ که قبلا هشت درصد بوده به یکهزارو ۲۰۰ تومان در هر کیلو کاهش یابد.

داود شهرکی افزود:هم‌اینک قیمت مرغ در سیستان‌وبلوچستان به ۲۵ هزار تومان رسیده و این رقم رو به کاهش است.

او تصریح کرد: آمار جوجه‌ریزی نیز در این ایام در سطح مرغداری‌های سیستان‌وبلوچستان بهتر شده و قطعا در هفته‌های بعد که به چرخه تولید وارد شود به قیمت مصوب خواهیم رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۰ تن مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام برای کاستن از التهاب بازار مرغ در سطح استان توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتارگاه مرغداری صنعت و معدن سیستان وبلوچستان کشتارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگو‌های پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان امروز و فردا در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی شده است.

در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود. دریای عمان امروز مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • جوجه یک روزه
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد