Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی درباره مشاغل گفت: بازرسی های متعددی در سطح استان در رابطه  با اجرای محدویت‌ها صورت گرفته است و از مجموع 80 هزار اصناف فعال در استان 10 مورد بوده است که علی رغم تذکرات داده شده همکاری لازم را نداشتند و منجر به پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز رضایت از همکاری اصناف گفت: امیدواریم این همکاری‌ها موجب فروکش کردن بیماری شود و به زودی محدویت‌ها رفع شود.     

حصاری با بیان اینکه تیم‌های نظارتی اصناف در قالب قرارگاه شهید سلگی و با همکاری سازمان صمت و فرمانداری کرج به صورت مستمر در حال اعمال نظارت بر رعایت قوانین و محدودیت‌ها هستند و مردم اگر تخلفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره های 124 و 190  تماس بگیرند.

حصاری با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مردم در تهیه مرغ دولتی گفت:  از امروز عرضه گسترده مرغ گرم با قیمت مصوب 18 هزار و پانصد تومان در 50 مرکز منتخب استان آغاز شده است و امیدواریم این عرضه قیمت را به صورت نسبی در بازار تعدیل کند.

حصاری اظهار داشت: این عرضه با اولویت قراردادن مراکز محروم و حاشیه‌های شهر صورت گرفته است و مراکزی که این عرضه را انجام می‌دهند با نصب بنر در سطح  شهر مشخص شده اند تا مردم به سهولت بتوانند مراکز را شناسایی کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مرغ دولتی اتاق اصناف البرز محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی

به گزارش «تابناک»، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما، افزود: سکو‌ها از چگونگی دارو‌ها مطلع نمی‌شوند فقط بر اساس کد رهگیری دارو را به صورت بسته بندی تحویل می‌گیرند و دارو را به بیماران می‌رسانند.

وی ادامه داد:  این کار فعلا آزمایشی است و اگر در مرحله آزمایشی قابلیت کشوری شدن داشت به صورت کشوری پیاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی