Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده، پدر علوم هسته‌ای ایران، دولت و ملت افغانستان با اظهار همدردی، جنایت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» توسط عوامل تروریستی آمریکایی و اسرائیلی را به شدت محکوم و با خانواده و ملت شهید پرور جمهوری اسلامی ایران همدردی کردند.

وزارت امور خارجه افغانستان در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده نوشت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم و برای وی بهشت برین آرزو کرده، با خانواده ایشان، ملت و دولت ایران ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالطیف پدرام، رهبر حزب کنگره ملی افغانستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته‌ای هسته‌ای و دفاعی ایران را تسلیت گفت.

وی با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری‌زاده ضمن محکوم کردن این جنایت، طی پیامی گفت: اطلاعات و آگهی‌های موجود درباره این رویداد، ردپای رژیم صهیونیستی را در ترور دانشمند و فیزیکدان حوزه تمدنی ما به اثبات می‌رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی مزاری، رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان به مناسبت ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان برجسته صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

محمد حسن جعفری، دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان گفت: ترور شهید محسن فخری‌زاده به دست عاملان آمریکا و رژیم اشغالگر قدس صورت گرفته و این جنایت، مصداق تروریسم دولتی است و حزب رفاه ملی افغانستان به شهادت رساندن دکتر محسن فخری زاده را به شدت محکوم می‌کند.

سید جواد حسینی، رئیس حزب عدالت و توسعه افغانستان نوشت: بدون شک ترور شهید محسن فخری زاده توسط دولت‌های تروریستی آمریکا و اسرائیل صورت گرفته است و جهان اسلام آن را محکوم می‌کند.

احمد موسوی، مبلغ پژوهشگر و کارشناس مسائل افغانستان نیز در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما افزود: با ترور شهید محسن فخری‌زاده مشخص شد که مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و سعودی در حال دمیدن بر آتش‌های جدید در منطقه است و ترامپ در آخرین روزهای خود در کاخ سفید به دنبال اثبات وفاداری خود به صهیونیسم است.
 

کد خبر 5085029 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای محسن فخری زاده ترور دانشمندان هسته ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی کتاب ویروس کرونا تازه های نشر عبدالحسین خسروپناه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کتاب و کتابخوانی ادبیات کودک و نوجوان معرفی کتاب رایزنی فرهنگی ادبیات جهان نقد کتاب ترور شهید محسن فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه

در قسمت جديد از برنامه، شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند. 

گفتنیست در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. 

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران