Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: «طرح شهید سلیمانی» باید بدون عیب و نقص اجرا شود چرا که کوچک‌ترین اشتباه جان هم‌استانی‌های ما را به خطر می‌اندازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در جلسه «طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با بیان اینکه  «طرح شهید سلیمانی» فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به بسیج است، اظهار کرد: برای حسن اجرای کار در سطح شهرستان‌ها باید تیم‌های نظارت و ارزیابی تکمیل شود و مراحل پیشرفت طرح به دقت بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور خبر داد، تصریح کرد: «طرح شهید سلیمانی» باید بدون عیب و نقص اجرا شود چراکه کوچک‌ترین اشتباه جان هم‌استانی‌های ما را به خطر می‌اندازد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: همگی فرماندهان و مدیران شبکه بهداشت دقت کنند در پیشبرد این طرح باید مراقب حفظ شان و شخصیت افراد باشیم.

سردار ملک‌شاهکویی افزود: «طرح شهید سلیمانی» برای اولین بار است که اجرایی می‌شود اما نباید کمبود امکانات و تجهیزات خللی در ماموریت وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ابلاغ فرمانده معظم کل قواست و رهبر فرزانه انقلاب این ماموریت خطیر را به بسیج واگذار کرده‌اند که همان راه و منش امام خمینی (ره) است.

سردار ملک شاهکوهی در پایان گفت: امیدواریم این طرح که به نام سیدالشهدای مقاومت نامگذاری شده به برکت خون شهید سلیمانی هر چه زودتر با موفقیت اجرا شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان طرح شهید سلیمانی اجرا شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند