Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:33:51 GMT

ورود چهره جدید به جشن پرسپولیس! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۶۹۴۷

روز گذشته مهدی مهدی خانی فرصتی اندک به دست آورد تا اولین بازی اش را با پیراهن پرسپولیس انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به یک پیروزی شیرین دست یافتند که کادرفنی سرخ ها هر پنج تعویض خود را انجام داد و در تعویض سوم، جدیدترین خرید خود را به میدان فرستاد؛ مهدی مهدی خانی. هافبک هجومی شماره 9 این تیم که از واراژدین به تهران آمده تا رویاهای خود را در شرق اروپا بلکه در تیم سرخپوش پایتخت ایران به واقعیت تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی خانی که از زمان بازی در شهرخودرو نیز علاقه مند جدی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود، حالا یکی از شماره های ویژه در تیم پرسپولیس را تصاحب کرده اما بدشانسی اش این است که امکان بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ندارد و دستکم تا فصل جدید این رقابت ها باید در مسابقات داخلی به میدان برود. این موضوع سبب شده تا باتوجه به آزمون و خطای یحیی برای بازی نهایی آسیا، شانس مهدی خانی برای بازی در ترکیب زیاد نباشد.

 

با این حال همین که هافبک جدید سرخ ها فرصت بازی در این دیدار را پیدا کرد، اتفاق مثبتی برای اوست و باید دید که در آینده چه اتفاقی برای این بازیکن رخ خواهد داد و آیا او می‌تواند مانند مهدی ترابی با این پیراهن بدرخشد یا خیر؟

 

مهدی مهدی خانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدی خانی پرسپولیس تهران مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم