Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نجف آباد سرهنگ محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان نجف آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ماموران کللانتری ۱۸ یزدانشهر با انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند سارقی را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند.  
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: این سارق هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد، لب به اعتراف گشود و به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ باباکلانی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از شهروندان خواست:به منظور پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.   توقیف زانتیا با ۲۴ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران پاسگاه "رامشه" شهرستان "اصفهان" حین کنترل محور "رامشه-اسفنداران" به یک سواری زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۴ کیلو تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در تاریکی شب خودرو و محموله را رها و متواری شدند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع وقانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   سارق منزل با هوشیاری صاحب خانه دستگیر شد سرهنگ "حسین بساطی اظهار داشت: شب گذشته شهروندی که بیرون از منزلش بوده به منزل مراجعه می‌کند که متوجه سر و صدا و حضور افرادی در آنجام می‌شود و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد.

او افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴ "ناجی آباد" نیز بلافاصله در محل حاضر و طی عملیاتی ضربتی سارق را حین سرقت دستگیر می‌کنند.
سرهنگ بساطی تاکید کرد: در این خصوص پرونده تشکل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان از شهروندان خواست:ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی منزل خود را به سیستم‌های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنند.   عاملان ضرب وشتم راننده کامیون دستگیر شدند سرهنگ "علی مرشد فریدنی اظهار داشت: پس از تماس یک راننده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این موضوع که یک خودروی سبک راه آن را مسدود و راننده و سرنشین با راننده کامیون درگیر و پس از ضرب و شتم او، شیشه کامیون را تخریب و متواری می‌شوند، بلافاصله گشت‌های انتظامی شهرستان "بویین میاندشت" وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران گشت پاسگاه "بلطاق" خودروی سواری را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و سنجیده آن را متوقف کردند.

سرهنگ فریدنی ادامه داد: افراد دستگیر شده که به بزه انتسابی اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با مخلان نظم و آسایش عمومی جامعه و هرکسی که به نوعی بخواهد باعث سلب آسایش شهروندی شود و عملی مجرمانه انجام دهد برخورد قاطع و قانونی می‌کند از عموم مردم خواست، حتی الامکان از درگیر شدن با اینگونه افراد بپرهیزید و در اسرع وقت مشخصات آن‌ها و پلاک خودرو را طی تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.   سارقی که جهیزیه عروس را دزدید سرهنگ "علی سبحانی گفت: پرونده‌ای با موضوع سرقت اماکن خصوصی و احشام در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵ "گلشهر" تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: شاکی در اظهاراتش بیان داشت حدود ۹ ماه پیش فردی را که اهل یکی از شهرستان‌های همجوار بوده به عنوان نگهبان از محل نگهداری احشام خود بکارگیری کرده تا اینکه بعد از گذشت ۵ ماه از حضور او متوجه شدم، تعدادی ۸ راس احشام به همراه مقادیر زیادی لوازم منزل متعلق به یکی از از بستگان که برای جهیزیه خریداری شده بود به سرقت رفته است.

سرهنگ سبحانی تصریح کرد: بادریافت پرونده تحقیقات مقدماتی، با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی متهم که توسط صاحب کارش از کار برکنارشده بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم وقتی با مستندات کارآگاهان که با بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم بدست آمده بود روبرو می‌شود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف می‌کند که از حدود ۵ ماه پیش با توجه به اینکه شاکی به وی اعتماد داشته، از فرصت استفاده کرده و تعدادی از لوازم خانگی را به همراه احشام را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: پس از اخذ دستور قضائی اکیپی از کارآگاهان با هدایت و راهنمایی متهم به منزل وی مراجعه که در نهایت منجر به کشف تعدادی از اموال مسروقه شدند.

سرهنگ سبحانی در پایان گفت: حتما از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنید و از بکارگیری افراد ناشناس بعنوان نگهبان اکیدا خودداری و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان اماکن خصوصی کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان نجف آباد اماکن خصوصی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد