Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین عبادیان دهکردی که این اثر حاصل طبع هنری اوست ضمن بیان این مطلب، گفت: این پوستر به مناسبت سومین روز شهادت شهید فخری زاده تولید شده است.

وی افزود: جامعه هنری به نحوی شایسته در این رابطه واکنش نشان داده است و آثار ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف هنری تولید شده است که این حجم از در صحنه بودن هنرمندان برگ زرینی در تاریخ هنر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در مناسبت‌های پیش رو و در فرصت‌های مناسب‌تر کارهای ارزنده‌تری نیز ارائه کنیم چرا که هر اندازه کار برای نشان دادن مظلومیت و عظمت شهدا انجام شود باز هم کم است.

کد خبر 5085080

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز حوزه هنری فارس محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079754 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • آئین عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در ورامین
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد