Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:39:36 GMT

حمایت اتریشی‌ها از یک فیلم ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۲۸۲

حمایت اتریشی‌ها از یک فیلم ایرانی

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم بی صدا حلزون به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده به معضلات جامعه ناشنوایان پرداخته است.

این فیلم در اولین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره موسترا سائوپائولو، با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و شرکت مد-ای ال MED-EL  اتریشی که تولیدکننده پروتزهای حلزون گوش و پیشتاز در زمینه رفع معضلات جامعه ناشنوایان است، به عنوان حامی به این پروژه پیوست تا از جامعه ناشنوایان حمایت کرده و عنوان نخستین فیلم مشترک سینمای ایران و اتریش را به نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی صدا حلزون که نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نامزدی بهترین کارگردان  فیلم اول را برای بهرنگ دزفولی‌زاده به ارمغان آورد، با سرمایه‌گذاری بیژن بافکار و شرکت آلتون شنوا که یکی از شرکت‌های شنوایی شناسی در ایران است تولید شده و هدایت فیلم پخش داخلی فیلم و موسسه هنر بدون مرز پخش بین الملی آن را عهده‌دار هستند.

بی صدا حلزون داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است. هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی و محسن کیایی با حضور علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار و شیرین ولی‌پور بازیگران این فیلم هستند.
 

برچسب‌ها فیلم بی صدا حلزون محسن کیایی هانیه توسلی اتریش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم بی صدا حلزون محسن کیایی هانیه توسلی اتریش فیلم بی صدا حلزون محسن کیایی هانیه توسلی اتریش اخبار کنکور بی صدا حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان