Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@11:25:30 GMT

مجدمی: از لیگ برتر پیشنهاد داشتم اما به قطر آمدم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۳۰۵

بازیکن ایرانی لیگ قطر و تیم المعیذر می‌گوید که امکانات آنجا با ایران خیلی فرق دارد و واقعاً قطر لیاقت میزبانی جام جهانی را دارد.

به گزارش" ورزش سه" مسلم مجدمی تنها بازیکن ایرانی لیگ دسته یک قطر است. او در خصوص شرایط تیم گفت: "خدا را شکر شرایط تیم ما در جدول خوب است و اختلافی با صدر جدول نداریم چون اختلاف فقط سه امتیاز است و ما تیم چهارم هستیم و سه تیم ۱۰ امتیازی هستند و ما ۷ امتیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تیم ها دیروز  باخت و ما هم امروز بازی داریم که اگر  ببریم شرایطمان  خیلی بهتر می شود. ۹۰ درصد تیم ما امسال تغییر کرده است و به خاطر همین بازی اول و دوم را خوب شروع نکردیم و به خاطر اینکه دو نفر از بچه های خارجی دیر اضافه شدند و خود مربی هم دیر اضافه شد به خاطر شرایط قطر چون اینجا باید بازیکن در قرنطینه میماند مربی و هم همینطور و در قرنطینه بود  و دیر به ما اضافه شد شرایط کمی سخت بود  اما در حال حاضر شرایط خوب شده و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم و امیدوارم که امروز ببریم."


او در خصوص آمار خوبش در این چند بازی ادامه داد:" آمار خودم خدا را شکر خوب بود، توانستم یک گل بزنم و یک  پاس گل  بدهم ، در دو بازی آخر به خاطر اینکه دفاع راست ما مصدوم شده بود مربی با من صحبت کرد و از من خواست که در این پست به زمین بروم، خدا را شکر در آن پست عملکرد خوبی داشتم و در بازی ای  که موفق به پیروزی شدیم توانستم یک پاس گل بدهم. فعلا آمار من خوب است چون کلا دو بازی در پست خودم بازی کردم، مربی و باشگاه هم از من راضی هستند."

 


این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا لیگ یک قطر را برای بازی کردن انتخاب کرده عنوان کرد: من اصلاً فکر نمی کردم به قطر بیایم. دو ، سه پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم و همچنین صنعت‌نفت‌ آبادان هم که پیشنهاد داده بود، واقعا اگر ایران می ماندم برای نفت بازی می کردم ولی وقتی از قطر با من صحبت شد دیدم که شرایط و امکانات خیلی خوب است ، من اول فکر میکردم که لیگ یک  قطر به خاطر صحبت هایی که شنیده بودم لیگ ضعیفی باشد ولی وقتی آمدم دیدم امکاناتش با  لیگ ستارگان برابری می‌کند و تنها چیزی که متفاوت است مبلغ قراردادهای مان است، واقعا همه چیز خوب است و شما دارید مشاهده می کنید که سطح لیگ ستارگان چقدر بالا است و آدم اینجا فقط به فکر فوتبال است زیرا  دغدغه دیگری ندارد. واقعا فرق زیادی بین امکانات ایران و قطر وجود دارد و در حقیقت قطر لیاقت گرفتن میزبانی جام جهانی را دارد.


مجدمی در پایان در خصوص اینکه  بازی‌های صنعت نفت آبادان را پیگیری می‌کند یا خیر افزود: بله بازی های نفت را می بینم. بازی آنها مقابل پرسپولیس و شهرخودرو را دیدم، فقط بازی هفته اول این تیم نتوانستم ببینم چون همزمان با تمرین تیممان بود ولی من با همه بچه های پارسال در ارتباط هستم . در کل پیگیر نفت آبادان هستنم چون هفت، هشت سال در این تیم بودم و نمی توانم صنعت نفت و هوادارانش را فراموش کنم. هواداران همیشه با من در ارتباط هستند و تیمی که از آن پیشرفت کردم را نمی توانم فراموش کنم و برای آن ها آرزوی موفقیت میکنم .

مسلم مجدمی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسلم مجدمی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش

برنامه کامل بازیهای هفته ۲۶ فوتبال لیگ برتر ایران را در رادیو ایمنا بشنوید.

کد خبر 751085

دیگر خبرها

  • بازی تقصیر در رفح
  • اینیستا پس از گل به یادماندی مقابل چلسی: نمی تونم بگم چه حسی داشتم، فقط دویدم و پیراهنم رو درآوردم / زیرنویس فارسی
  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!