Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@12:26:50 GMT

فوتی های کرونایی در جهرم و خفر به ۱۳۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۳۲۱

فوتی های کرونایی در جهرم و خفر به ۱۳۸ نفر رسید

ارجمند گفت: با افزوده شدن ۲ مورد فوتی جدید، شمار تلفات کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۳۸ تن رسید.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: روز گذشته کرونا ۲۲ نفر دیگر را در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری کرد و تعداد بستری ها را به ۱۳۱ نفر رساند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به شناسایی ۱۵۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر، افزود: با این شناسایی این تعداد بیمار، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم به ۱۰ هزار و ۴۴۲ نفر افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های  جهرم و خفر تا روز دوشنبه ۱۰ آذر، عنوان کرد: از تعداد بیش از ۱۰ هزار بیمار کرونایی مبتلا شده به کرونا در این ۲ شهرستان، تعداد هشت هزار و ۴۹۹ بیمار با بهبودی کامل از قرنطینه خارج شده اند.

 

ارجمند بهترین زمان مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی را ابتدای بروز بیماری دانست و عنوان کرد: عمده فوتی های ناشی از کرونا، پس از مشاهده علائم بیماری به مراکز درمانی مراجعه نکرده و همین امر سبب تشدید بیماری در آنها شده است.

 

وی تعداد كل نمونه های گرفته شده از بیماران مشکوک به کووید۱۹ را تا امروز ۲۰ هزار و ۸۲۵ مورد برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد هزار و ۹۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی بوده و مراحل درمان خود را سپری می کنند.

 

ارجمند شمار بیماران فوت شده ناشی از این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر را ۱۳۸ نفر دانست و از مردم خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات، شستشوی دست ها و رعایت فاصله فیزیکی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

 

وی از فوت ۲ بیمار جدید کرونایی در روز گذشته خبر داد و گفت:‌ این بیماران ۲ آقا از اهالی شهرستان خفر بوده است.

 

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۰ بیمار از بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم ترخیص شدند، عنوان کرد: همچنین تعداد ۲۲ بیمار جدید در این بیمارستان پذیرش شده اند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری در بخش های عمومی و آی سی یو بيمارستان پيمانيه را ۱۳۱ نفر دانست و گفت: از این تعداد، ۱۱۹ بیمار در بخش های عمومی و ۱۲ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان جهرم را هشت هزار و ۳۸۸ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین تعداد مبتلایان به این بیماری در شهرستان خفر ۸۱۹ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان به مجموع بیماران در حومه شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و گفت: تعداد کل مبتلایان به کرونا در بخش «کردیان» ۴۱۴، در بخش «سیمکان» ۱۸۶ نفر و بیماران غیر بومی نیز ۵۶۳ نفر بوده است.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا شهرستان جهرم جهرم و خفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۳۵۰ میلیون نفر از علایم تنفسی آسم رنج می‌برند/ هزینه ۳۰ میلیون تومانی درمان هر بیمار در سال
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور