Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی رمضان الاوسی» مدیر مرکز مطالعات جنوب عراق در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس به تشریح هدف رژیم صهیونیستی از ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران و نحوه واکنش محور مقاومت به این جنایت صهیونیست‌ها پرداخت.

وی در ابتدای این مصاحبه شهادت دکتر فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت و فقدان وی را خسارتی برای مجامع علمی جهان توصیف کرد و ترور وی را تجاوز آشکار به علم و دانش دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان از هرگونه پیشرفت علمی ایران هراس دارند

این فعال سیاسی عراقی گفت: «دشمنان از هرگونه پیشرفت علمی ایران هراس دارند و شهید محسن فخری‌زاده در زمینه تست تشخیص کرونا و حتی واکسن آن، دستاوردهایی داشته است. این‌گونه پیشرفت‌ها به مذاق دشمنان خوش نمی‌آید. مشکل این است که دشمنان نمی‌خواهند کشور قدرتمند ایران به ژاپن منطقه تبدیل شود و نمی‌خواهند که ایران به خود اتکا داشته باشد و به دنبال آن هستند که ایران دنباله‌روی کشورهای غربی و صهیونیست‌ها باشد. دشمنان مخالف پیشرفت ایران هستند.»

دشمنان به دنبال ضربه زدن به کل محور مقاومت هستند

دکتر الاوسی اضافه کرد: «موضوع ترور شهید محسن فخری‌زاده از مدت‌ها پیش از سوی دشمنان ایران پیگیری می‌شده و حتی نتانیاهو چند سال پیش نیز به نام وی اشاره کرده بود. دشمنان نه فقط به دنبال آسیب رساندن به ایران هستند بلکه دنبال آن هستند که تمام محور مقاومت و کسانی که در خط آنها سیر نمی‌کنند را مورد هدف قرار داده و به آزار و اذیت آنها بپردازند.»

 

 

ایران در واکنش به جنایت ترور فخری زاده حماسه به پا خواهد کرد

وی تاکید کرد: «ملت ایران با صلابت و قدرت می‌تواند بر این چالش‌ها فائق آید و با مزدورانی که با گرفتن پول اقدام به ترور و کشتار انسان‌های بی‌گناه می‌کنند مقابله کند. معتقدم که ملت ایران در واکنش به این جنایت حماسه به پا خواهد کرد و واکنش ایران بسیار قدرتمندانه و در خانه خود دشمنان خواهد بود. ایران قطعا پس از ارزیابی وضعیت، پاسخ رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی همدست با صهیونیست‌ها را خواهد داد.»

ترور فخری‌زاده زنگ هشداری برای محور مقاومت بود تا بیشتر آماده شود

مدیر مرکز مطالعات جنوب عراق با تاکید بر این موضوع که ترور شهید فخری‌زاده یک زنگ هشدار بود، گفت: «این ترور،‌ زنگ هشداری برای محور مقاومت بود تا بیشتر آماده شود. این ترور زنگ هشداری برای تمام جامعه بشریت بود تا در برابر تروریست‌ها و مزدوران بایستند چون ممکن است که هدف بعدی مزدوران و تروریست‌ها در کشورهای اروپایی باشد. جامعه جهانی باید به ایفای نقش فعالی در این زمینه بپردازد و محکوم کردن این جنایت‌ها به تنهایی کافی نیست. سران کشورهای مختلف باید پیامدهای این ترور را درک کرده و برای مقابله با آن فکری بکنند.»

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن فخری زاده عراق رژیم صهیونیستی شهید ترور فخری زاده محور مقاومت فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند