Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:56:08 GMT

دستگیری ۲ سارق مسلح در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۴۶۴

دستگیری ۲ سارق مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۵ فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ “حیدر علی کیخائی مقدم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت، منزل و موبایل در سطح شهرستان چابهار، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان ادامه داشت تا اینکه چندی پیش، ماموران “پاسگاه کچو “شهرستان چابهار پاتوق یک نفر از سارقان را در یکی از روستا‌های اطراف این شهرستان، شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مرحله اول یک نفر را دستگیر و از مخفیگاه وی یک قبضه کلت کمری و یک تیغه خشاب کشف کردند.

او ادامه داد: متهم که پس از انتقال با رو به رو شدن ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت، در تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره سرقت مسلحانه منزل، موبایل و موتورسیکلت با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ کیخائی مقدم خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران پاسگاه کچو و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان مخفیگاه همدست سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات منسجم، هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان چابهار دستگیر شد.

او با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با سارقان و بر هم زنندگان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چابهار دستگیری سارق شهرستان چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد