Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلگی گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) شهرستان نهاوند به همراه اهالی منطقه اقدام به برپایی کاروان خودرو در پاسداشت شهید هسته ای «محسن فخری زاده» نمودند.

«جواد سلگی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون موسی بن جعفر(ع) ، مسجد سید الشهداء شهرستان نهاوند در راستای قطع زنجیره کرونا فعالیت های مختلفی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) نهاوند افزود: همزمان با تشییع پیکر دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده مردم غیور و ولایتمدار شهرستان نهاوند استان همدان در محکومیت عمل جنایتکارانه غرب کاروان خودرویی برگزار کردند.

 

وی در ادامه به برخی اقدامات کانون در جهت قطع زنجیر کرونا اشاره کرد و گفت: ضد عفونی تمام معابر شهرک شهید حیدری نهاوند در قالب 4 تیم جهادی و با حضور 85 نفر  از اعضای کانون و همیاری پایگاه بسیج شهید صیاد انجام شد..

 

وی اظهار داشت: تقسیم نان صلواتی بین نیازمندان، توزیع بسته های حمایتی بین محرمان و نیازمندان منطقه که مرحله اول 36 خانوار و در مرحله دوم 99 خانوار از بسته های حمایتی استفاده کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) شهرستان نهاوند گفت: دوخت ماسک با کمک خواهران عضو کانون و توزیع آن بصورت رایگان در بین اهالی منطقه و همچنین ذبح گوسفند و تقسیم گوشت آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات کانون در جهت مقابله با کرونا است.

 

سلگی با بیان اینکه خشنودی خداوند در کمک به خلق و رفع نیازها و مشکلات آنان است، افزود: توزیع نان رایگان بین محرومان منطقه از دیگر فعالیت های کانون است.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان نهاوند موسی بن جعفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه