Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:42:23 GMT

بیمه‌شدگان ورزشی شهرستان نیر ۶۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۵۷۴

بیمه‌شدگان ورزشی شهرستان نیر ۶۰ درصد کاهش یافت

علی آقازاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، تعداد بیمه‌شدگان ورزشی این شهرستان تا پایان آذر امسال را ۲۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی موجب کاهش چشمگیر این آمار شده است.

وی اظهارداشت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۶۵۰ نفر در شهرستان نیر در جمع بیمه‌شدگان ورزشی قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازی های بومی و محلی .فوتبال، کوهنوردی ، صعودهای ورزشی ، طبیعت‌گردی و ورزش‌های همگانی را به ترتیب دارای بیشترین ورزشکار بیمه‌شده در سال جاری ذکر کرد و گفت: برخی هیات‌های ورزشی تا پیش از ورود  شهرستان به شرایط نارنجی کرونایی و تعطیلی کامل فعالیت‌های ورزشی، توانستند با برگزاری مسابقات و تمرینات در فضای آزاد، تعدادی از ورزشکاران را به فعالیت ترغیب کرده و آمار بیمه‌شدگان ورزشی خود را افزایش دهند.

آقازاده تصریح کرد: از مجموع بیمه‌شدگان امسال ۱۵۰ آقایان و ۵۰ نفر بانوان هستند که کاهش آمار در حوزه ورزش بانوان در مقایسه با سال قبل نمود بیشتری دارد. 

وی افزود: برغم کاهش قابل توجه تعداد بیمه‌شدگان ورزشی شهرستان نیر ، آمارها در ورزش‌های مرتبط با بازی‌های بومی ، محلی و همگانی به دلیل انجام این فعالیت‌ها در فضای باز و استقبال عمومی از برنامه‌های طبیعت‌گردی ۱۰ درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با اشاره به فعالیت تمامی هیات ورزشی زیرمجموعه این اداره در دوران شیوع کرونا گفت: بازدید از باشگاه‌های ورزشی و نظارت بر اجرای محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا، تولید محتوای روانشناسی و مشاوره ورزشی و ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان از جمله برنامه‌های در حال اجرای این هیات‌های پزشکی ورزشی می‌باشد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان اردبیل اخبار کنکور بیمه شدگان ورزشی شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کنعانی مسئول هیات زورخانه و پهلوانی آباده گفت: ورزش زورخانه‌ای در آباده قدمت ۱۵۰ ساله دارد که نخستین زورخانه به نام وهب است و در حال حاضر چهار زورخانه در این شهرستان فعالیت دارد.
عرفان نعمت الهی از باستانی کاران نوجوان آباده‌ای افزود:۱۲ سال است که در این ورزش فعالیت می‌کنم و مقام اول و دوم مرشدی کشور را به دست آورده ام.
اکبر هادی از پیشکسوتان این ورزش هم در سال ۹۶ به عنوان پدر گود کشور معرفی شد و علی رضا نعمت الهی مرشد این زورخانه  در سال‌های اخیر، مرشدی برتر کشور را در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کسب کرد.
در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر در شهرستان آباده در ورزش باستانی پهلوانی زورخانه فعالیت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید