Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:38:49 GMT

۱۹۳ روستای زنجان چشم‌انتظار بازنگری طرح هادی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۷۹۲

۱۹۳ روستای زنجان چشم‌انتظار بازنگری طرح هادی

ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح هادی ۱۹۳ روستای این استان، نیازمند بازنگری است.

رضا خواجه‌ای صبح امروز (۱۱ آذرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با هدف شناسایی نیازهای جدید و برنامه‌ریزی‌های لازم، طرح هادی ۱۹۳ روستای این استان، نیازمند بازنگری است، اظهار کرد: هر ساله بازنگری طرح هادی از محل اعتبارات ملی و تملک دارایی‌ها در دستور کار بنیاد مسکن استان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبلغ اعتبار مصوب برای تهیه طرح هادی و بازنگری در سال‌جاری از منابع ملی ۵۰۶۵ میلیون ریال برای ۱۴ روستا است که در تلاش هستیم تا منابع بیشتری را برای این طرح و بازنگری طرح هادی روستاهای بیشتری پیدا کنیم.

این مسئول، هدف از اجرا و بازنگری طرح هادی را ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، ساماندهی وضعیت فیزیکی روستا و ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی دانست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به دیگر اهداف طرح بازنگری طرح هادی روستایی، تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، بازگشایی، برداشت موانع، زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، سنگ‌فرش، میدان‌سازی، فضای سبز، احداث پارک، پیاده‌روسازی و ساخت کانال هدایت سیلاب است.

خواجه‌ای یادآور شد: بازنگری طرح هادی پس از اتمام دوره ۱۰ ساله طرح مصوب قبلی روستا انجام شده یا بر اساس ضرورت‌های مختلف قبل از ۱۰ سال مورد بازنگری قرار می‌گیرد، البته پیشنهادات طرح هادی قبلی روستا در ابعاد محیطی، جمعیتی، اجتماعی و اقتصادی و میزان تحقق‌پذیری آن‌ها نیز باید بررسی و تحلیل شده و تایید شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: میانگین اجرای طرح هادی در سطح کشور ۴۶.۲ درصد و در زنجان۵۶.۳  درصد بوده که عملکرد استان در این زمینه بالاتر از میانگین کشوری است. در صورت تامین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی همه روستاهای استان را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان طرح هادی روستایی بازنگری طرح هادی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان