Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:18:39 GMT

پاسخ دختر ضد مارادونا به تهدیدها و فحاشی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۹۴۸

پاسخ دختر ضد مارادونا به تهدیدها و فحاشی‌ها

داپنا، فوتبالیست زنی که در جریان یک دقیقه سکوت از ادای احترام به دیگو مارادونا خودداری کرده و خبرساز شده بود می‌گوید پیام‌های تهدید به قتل دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پائولا داپنا فوتبالیست زن اسپانیایی که پیش از شروع یک بازی در این کشور درحالیکه همه بازیکنان در حال اجرای یک دقیقه سکوت به احترام دیگو مارادونا بودند از این کار سر باز زده و به صحنه پشت کرده بود می‌گوید از اقدام خود پشیمان نیست اما او تایید کرد که خودش و هم تیمی‌هایش در تیم ویاخس اینترریاس با پیام‌هایی خشونت آمیز مواجه شده و حتی به قتل تهدید شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از مرگ دیگو مارادونا اسطوره بزرگ فوتبال، در مسابقات مختلف در گوشه و کنار دنیا ورزشکاران برای ادای احترام به او مسابقات را با یک دقیقه سکوت به احترام دیگو آغاز می کنند. در یکی از لیگهای زنان اسپانیا پیش از شروع مسابقه تیمهای ویاخس و دپورتیوو لاکرونیا هم بازیکنان دو تیم برای یک دقیقه سکوت ایستاده بودندن که داپنا روی زمین نشست و بر خلاف سایرین رویش را به سمت مخالف برگرداند.

 

 

داپنا اعلام کرد با توجه به اینکه مارادونا در آرژانتین سابقه آزارگری علیه زنان و خشونت علیه نزدیکان زنش را داشته او که خود را فمینیست می داند به این نتیجه رسیده که نباید به چنین کسی ادای احترام کند.

 

اما داپنا بعد از این ماجرا در گفتگویی با روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد که بعد از این ماجرا به قتل تهدید شده است. او گفت: " علاوه بر آزار و اذیت شدیدی که در شبکه‌های اجتماعی به من شده هم تیمی‌هایم هم مورد آزار قرار گرفته اند. گذشته از این آزار و اذیت‌ها من به قتل هم تهدید شده ام. خیلی‌ها برایم پیام‌هایی نوشته و گفته اند آدرست را پیدا می کنیم و قلم پاهایت را می شکنیم".

 

 

این دختر فوتبالیست اسپانیایی در ادامه باز هم تاکید کرد که از اقدام خود پشیمان نیست. او در این باره به آ اس گفت: " مارادونا از نظر فوتبالی به نظر من مهارتها و ویژگی‌های بی نظیری داشت ولی از نظر انسانی کسی نبود که مردم بخواهند مثل او باشند. برای همین یک دقیقه سکوت کردن و ادای احترام به چنین شخصی در واقع بی‌احترامی به شخصیت و باورهای خودم بود و نمی توانستم چنین کاری بکنم".

 

 

مارادونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین یک دقیقه سکوت ادای احترام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است