Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اقدام متقابل برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران در صحن پارلمان در مخالفت با این طرح با اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم ادامه دهندگان راه شهدا هستیم.

وی افزود: بنده با کلیات طرح مخالفتی ندارم و موافق اقدام راهبردی با لغو تحریم‌ها هستنم اما مخالفت بنده از این جهت است که ما امروز باید به دشمن یک تودهنی محکمی بزنیم و این طرح جامعیت این را ندارد که در دهن دشمن قداره بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: امروز دشمن نباید از طرف ایران اسلامی احساس کند که ما در موضع انفعال و ضعف هستیم، ما باید ثابت کنیم که همچنان در موضع فعال و تهاجمی هستیم و هیچ گاه هم کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: ملت ایران و رهبر معظم انقلاب امروز منتظر هستند که ما یک طرح محکم و قاطع در مقابل دشمن ارائه و تصویب کنیم. امروز بزرگ‌ترین ضعف این طرح این است که ما برای بازرسان آژانس بین‌المللی چیزی در طرح قید نکردیم در حالیکه بیشترین مشکل و آسیب ما از همین زاویه است.

موسوی ادامه داد: بدانید وقتی که بازرسان آژانس با عنوان بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ما دارند، لیست دانشمندان هسته‌ای ما را به سازمان‌های جاسوسی CIA  و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل ارسال می‌کنند.

وی اضافه کرد: اطلاعات شهید فخری زاده در دست نتانیاهو بوده و چندسال قبل اعلام کرده و در لیست ترور آنها قرار گرفته بود لذا ما باید طرح جامع ارائه کنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ ماده 6 این طرح، به دشمن فرصت می‌دهد. ما نباید به دشمن فرصت دهیم که دوباره تاسیسات هسته‌ای ما را بازرسی کند و لیست جدیدی از دانشمندان را به سازمان‌های جاسوسی ارائه دهد.

وی ادامه داد: ما با اصل طرح موافقیم و تشکر می‌کنیم که مجلس یازدهم موافق طرحی است که می‌خواهد جلوی تحریم‌ها را بگیرد اما می‌خواهیم که مجلس مجدد این طرح را به کمیسیون ارائه دهد تا اصلاح شده و یک طرح محکم در جهت لغو تحریم‌ها ارائه شود تا به شیطان بزرگ اعلام کنیم آمریکا شیطان! بزرگ در مقابل تو ایستادگی می‌کنیم و یک تودهنی محکم به شما خواهیم زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحریم ها علی موسوی اردکان هسته ای ما تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز از ارائه بیش از ۵۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری این کلان‌شهر به ارزش بالغ ‌بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هومان معصومی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو که از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است، اظهار کرد: بیش از ۵۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری این کلانشهر به ارزش بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ ارائه شد.

وی افزود: این فرصت‌ها در حوزه های مختلف گردشگری، تجاری، مسکونی، انرژی و سایر حوزه‌های دیگر است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و تلاش بیشتر بتوانیم این پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

کد خبر 749146

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم