Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفت: با غنی سازی ۴ درصد دشمن دردش نیامده و تحریم‌ها لغو نمی‌شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، ۱۱ آذر) در جلسه علنی مجلس در تشریح کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، اظهار داشت: اظهارات آقای بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واقع موافقت با کلیات طرح مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این طرح تکالیفی در خصوص تحقیق و توسعه، افزایش سطح غنی سازی و انباشت و نگهداری مواد مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: گام‌های پنجگانه‌ای از سوی سازمان انرژی اتمی برداشته شده که سطح غنی سازی از ۳.۶۷ برجامی به ۴.۲ افزایش یافته است در حالی که در این طرح در صدد غنی سازی ۲۰ درصد هستیم، زیرا با غنی سازی ۴ درصد دشمن دردش نمی‌آید و تحریم‌ها لغو نمی‌شود؛ نمایندگان مخالف هم به دنبال قوی‌شدن مفاد آن هستند.

وی تاکید کرد: باید مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود؛ یکی از نمایندگان نسبت به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از واژه اقدام احساساتی سخن گفت که جای تعجب دارد، زیرا این طرح طی چند ماه گذشته در حال بررسی و تدوین بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود و نباید دچار تزلزل شویم تا لرزه بر تن دشمنان بیفتد، دشمن مشاهده می‌کند که ما تمام تعهداتمان را انجام دادیم لذا هر غلطی انجام می‌دهد و جسارتش بیشتر می‌شود؛ دشمن زبان مقابله را می‌فهمد لذا مطابق آیات قران نیز نباید دچار سستی و تزلزل شویم لذا باید از مجلس پیام اقتدار به دنیا صادر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام ذوالنور مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی رئیس کمیسیون امنیت ملی تحریم ها غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟