Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید با دریافت فقط 2 گل بهترین خط دفاعی چهار لیگ معتبر اروپایی را دارا است و بایرن مونیخ با به ثمر رساندن 31 گل دارای بهترین خط حمله است.

با پایان بازی های این هفته لیگ های معتبر اروپایی، بلیچر ریپورت طرح هایی برای بهترین خطوط حمله و دفاع چهار لیگ معتبر اروپایی منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، بایرن مونیخ با به ثمر رساندن 31 گل بهترین خط حمله بوندسلیگا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با 23 گل زده در سری آ بهترین عملکرد را داشته است. رئال سوسیداد، لیورپول و چلسی همگی با ثبت 22 گل بهترین خطوط حمله لالیگا و لیگ برتر را در اختیار دارند.

بهترین خطوط حمله چهار لیگ معتبر اروپایی

در زمینه دفاعی، اتلتیکو مادرید با دریافت فقط 2 گل بهترین عملکرد را در لالیگا داشته است. لایپزیش در بوندسلیگا 6 گل دریافت کرده و یوونتوس و ورونا مشترکاً با 7 گل دریافتی در سری آ بهترین هستند. تاتنهام نیز با 9 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرده است.

بهترین خطوط دفاعی چهار لیگ معتبر اروپایی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چهار لیگ معتبر اروپایی بهترین خطوط حمله گل بهترین بهترین خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان

 امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفتگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشور‌های عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشور‌ها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا