Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا از توسعه و تجهیز نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی در کشور با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مختلف خبر داد.

پیرحسین کولیوند، رئیس قرارگاه پشتیبانى طرح آموزش، بیماریابى و جداسازى مدیریت کرونا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به تشریح جزئیات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند اظهار کرد: برای اجرای طرح شهید سلیمانی جلسه‌ای با رئیس جمعیت هلال احمر داشتیم و مقرر شد از همه ظرفیت‌های نقاهتگاهی شامل مهمانسراها، اردوگاه‌هایی که شرایط لازم برای استفاده به عنوان نقاهتگاه را دارند، سالن‌ها و همچنین منابع انسانی که این سازمان می‌تواند در اختیار قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا قرار بدهد بهره‌مند شویم.   وی اضافه کرد: پیش نویس اولیه لیست تمامی مراکزی که شرایط لازم را دارا هستند از طرف رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه تحویل اینجانب شد و قرار بر این است که به صورت رسمی به تمام مدیران عامل سایر استان‌ها برای ارائه خدمات و همکاری‌های مورد نیاز ابلاغ شد. آمادگی وزارت ورزش در توسعه نقاهتگاه بیماران کرونایی   رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا تصریح کرد: شب گذشته جلسه‌ای با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشتیم و وی در سمت وزیر این وزارتخانه همچون سایر موارد که در گذشته در کمک به اورژانس پیشتاز بوده است در اجرای هر چه بهتر طرح قرارگاه پشتیبانی هم اعلام آمادگی کرد.   کولیوند همچنین یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان در سطح سایر استان‌های کشور خوابگاه‌های متعدد مجهزی را دارد و اورژانس می‌تواند در صورت نیاز از این مراکز استفاده کند و طرح آموزش بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا را به اجرا درآورد.   وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های متخصص سازمان اورژانس کشور قرار است در مراکزی، چون خوابگاه‌های وزارت ورزش و جوانان برای مباحثی، چون نقاهتگاه و موضوع ایزوله مستقر شوند و دستورات لازم برای در اختیار گرفتن مراکز فوق از طرف وزیر ورزش و جوانان صادر شده است.   رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا همچنین تاکید کرد: تمام سالن‌های ورزشی کشور که ظرفیت تبدیل به نقاهتگاه را دارا هستند نیز تجهیز شده و در اختیار این قرارگاه قرار خواهد گرفت. حفظ شان بیماران اولویت کاری قرارگاه پشتیبانی   کولیوند اضافه کرد: استفاده از هتل‌ها، مهمانسرا‌ها و خوابگاه‌هایی که بتوانیم شأن و کرامت هموطنان بیمار را حفظ کنیم، برای توسعه قرارگاه پشتیبانی در اولویت قرار دارد و در صورت افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا از سایر ظرفیت‌ها مثل سالن‌های ورزشی و البته پس از تجهیز آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: با بنیاد مستضعفان نیز یک همکاری جدی خواهیم داشت و مقرر شده است که جلسه‌ای مشترک با حضور فتاح رئیس بنیاد در این رابطه داشته باشم و از ظرفیت‌های موجود این نهاد نیز در توسعه نقاهتگاه و قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی بهره‌مند شویم.   رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا خاطرنشان کرد: آیت الله رئیس رئیس قوه قضائیه هم به دستگاه‌های مربوطه دستور داده‌اند تا در تامین نیازمندی‌های قرارگاه و تجهیز آن به حسب توانایی این نهاد ما را یاری کنند.   کولیوند همچنین یادآور شد: ما جلسات خوب و مفیدی را هم با وزارت گردشگری و جهانگردی داشتیم و مقرر شده است که بتوانیم هتل‌ها، مهمانسرا‌های بخش دولتی و خصوصی را با عرضه امکانات و خدمات ارزان قیمت در اختیار بگیریم و خدمت رسانی ارزشمندی را به هموطنان بیمارمان ارائه کنیم.   وی اضافه کرد: من مطمئنم که با کمک مردم و سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی بر بیماری کرونا غلبه پیدا خواهیم کرد و برای حفظ جان مردم و همچنین جلوگیری از شیوع این ویروس از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کولیوند بیماریابی مدیریت کرونا بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در تشریح اقدامات اداره نگهداری ساختمان‌ها و خدمات عمومی اداره کل پشتیبانی اظهار کرد: با مصوبه هیئت محترم وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌باشند و ظرف مدت ۴ سال باید ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند؛ در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است. البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد و به‌عنوان نمونه در سال جاری ۴ نیروگاه‌خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت هزینه‌ها و کاهش مصرف آب به ساماندهی ظرفیت اشتراک آب نیز توجه شده است، عنوان کرد: در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.

زوکی‌نژاد تصریح کرد: در کنار این مبلغ با اصلاح تعرفه و ظرفیت قراردادی و مدیریت مصرف آب، هر ماه شاهد  بیش از ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض ماهیانه اشتراکات آب شهرداری بوده‌ایم.

معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد ادامه داد: این درحالی است که در راستای قانون درآمد پایدار و پیگیری‌های صورت پذیرفته، سال گذشته بیش از ۱۵میلیارد ریال صرفه‌جویی در قبوض برق روشنایی پارک‌ها را شاهد بودیم.

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند