Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از تداوم گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیامک حیدری اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی به مرغداری‌ها و گلخانه‌ها، عملیات گازرسانی به آنها همسو با صرفه‌جویی و جایگزینی سوخت‌های فسیلی در اولویت کاری شرکت گاز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از گازرسانی به ۴۱ واحد صنعتی و تولیدی در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تعهد حجم گاز جایگزین صنایع در سال ۹۹، ۱۰ هزار مترمکعب بر ساعت پیش‌بینی شده بود که تا پایان آبان‌ماه به ۱۰۱۶۰ مترمکعب بر ساعت تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون همه ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان به‌طور کامل گازرسانی و از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی در سطح استان حتی در مناطق سخت‌گذر و جنگلی استان فراهم شده است، تصریح کرد: گازرسانی به روستاها، مناطق کمتر برخوردار و صنایع واقع در این مناطق می‌تواند تأثیر زیادی در مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها همچنین فراهم کردن زمینه‌های رشد، ارتقا و تداوم صنعت را به همراه داشته باشد.

منبع: شانا

کلیدواژه: گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری