Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@06:03:03 GMT

روز لاکچری و روز برند‌سازی؛ رطب‌خورده و منع‌رطب؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۲۸۸

روز لاکچری و روز برند‌سازی؛ رطب‌خورده و منع‌رطب؟

ناگفته نماند اکثریت مردم جهان در روزهای غیر رند خاطرات خوب و احیانا ناگوار خود را رقم زده‌اند و اتفاقا این روزها را به خوبی به یاد دارند، مثل خودم که تاریخ ازدواج و یا تولد فرزندانم را از حفظ هستم، بدون رند بودن اعداد روزهایش.

حداقل از یک هفته قبل صدا و سیما در باره اتفاقات زودهنگامی که در این روز از سوی برخی برنامه‌ریزی شده بود، به تهیه خبر و تفسیر و مصاحبه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصا جوانانی که می‌خواستند این روز از طریق عقد نکاح یا ازدواج برای آنها به یادگار باشد البته این اقدام منعی ندارد زیرا برگزاری مراسم عقد نکاح یا عروسی یا حتی طلاق در این روز خسارتی به کسی دیگر وارد نمی‌کند.

ولی گروهی دیگر نیز قصد داشتند به هر ترتیب ممکن این روز را روز تولد فرزندشان تعیین کنند، زنان بارداری که به صورت مجاز یا غیرمجاز تلاش کردند فرزندشان فقط در این روز به دنیا بیاید ولو اینکه نارس باشد و یا اینکه چند روز بیشتر باردار بمانند و فرزندشان در کیسه آب شکم باقی بماند، یا اینکه عوارضی بر فرزندانشان وارد شود که جبران‌ناپذیر باشد.

خبرنگاران و برنامه‌سازان صدا و سیما هم تمام تلاش خود را برای منصرف ساختن گروه دوم در وضع حمل روز نهم آذر به کار برده و مصاحبه‌ها یا تماس‌های تلفنی هدایت‌شده یا سناریوهایی را تهیه و در رسانه ملی پخش کرده‌اند تا به مقصود نائل شوند و صد البته اقدام مناسبی است تا تفاوتی بین این روز و روزهای دیگر نباشد، افراد پیگیر این روزهای خاص مطمئن باشند که اصلا نامی از آنها در این روز خاص در ذهن و خاطره دیگران باقی نمی‌ماند که برای دست یافتن به آن تلاش کنند.

ولی پرسش اصلی از خود مدیران ارشد یا برنامه‌ریزان دیگر صدا و سیما است که رطب‌خورده منع رطب چون کند.
۸۸/۸/۸ را آغاز مسیر تغییر تلویزیون از آنالوگ به دیجیتال قرار داده‌اند و ۱۱ سال بعد ۹۹/۹/۹ را تاریخ تکمیل پخش دیجیتال همه شبکه‌ها در اقصی نقاط کشور و مناطق تحت پوشش دیجیتال و آغاز پخش HD دوازده شبکه سراسری؛ چرا؟

روز هشتم آبان ۱۳۸۸ مصادف با تولد امام هشتم حضرت امام رضا (ع) قابل قبول، ولی چه خصوصیتی در نه آذر نود و نه وجود داشت که برای آن برنامه‌ریزی شد و حتی مدتی هم در صدا و سیما تبلیغ شد؟ اگر این روز خاص برای صدا و سیما با ارزش باشد خوب معلوم است که بقیه هم یاد می‌گیرند و تکرار می‌کنند.

به‌نظر شما چند نفر، حتی از کارمندان صدا و سیما ویژگی روز هشتم آبان ۱۳۸۸ را به خاطر دارند که چند سال بعد روز نهم آذر ۱۳۹۹ را به خاطر داشته باشند؟

============================

حسین شعبانی. کانال احیای حقوق عامه

============================

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیما ازدواج لاکچری رطب صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند