Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه پزشکان در طرح تکمیلی غربالگری مشارکت می‌کنند، گفت: ۱۰۰ گروه پزشکی برای ۱۶۰۰ پایگاه مقاومت سازماندهی شده است تا غربالگری به صورت تخصصی در استان صورت گیرد. - اخبار استانها -

سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به آمادگی خدمات رسانی بیمارستان صحرایی شهید محلاتی سپاه در تبریز، برای موج‌های مختلف شیوع کرونا، اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی در 10 ماه گذشته در شهرهای مهاباد و بابلسر مستقر شد و خدمات ارزشمندی را در این شهرهای فوق قرمز کرونایی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعزام و استقرار بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق حاد کرونایی بر اساس اعلام نیاز شهرها جزو برنامه‌هاست گفت: اگر مردم مراعات نکنند، موج‌های بعدی کرونا در پیش است که تجهیزات مورد نیاز و آمادگی لازم در بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، از اعزام و استقرار پزشکان بسیجی در مناطق محروم استان خبر داد و افزود: این پزشکان بسیجی، بیمار را رصد و راهنمایی می‌کنند و تا اتمام درمان کامل، پیگیری خواهند کرد.

اجرای طرح شهید سلیمانی از موازی‌کاری دستگاه‌ها در مقابله با کرونا جلوگیری می‌کند‌41درصد جمعیت شهرستان اردبیل در قالب طرح شهید سلیمانی غربالگری شدطرح شهید سردار سلیمانی برای مهار کرونا در همدان اجرایی می‌شود

وی با اشاره به اینکه پزشکان در طرح تکمیلی غربالگری مشارکت می‌کنند، ابراز داشت: 100 گروه پزشکی برای 1600 پایگاه مقاومت سازماندهی شده است تا غربالگری به صورت تخصصی در استان صورت گیرد.

سرهنگ گل‌محمدزاده با تاکید بر اینکه بسیج در کنترل محدودیت‌ها به نیروی انتظامی کمک می‌کند، اضافه کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، سلامت «محله محور» و «خانه پایه» خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا کمک کنیم و آلام مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی