Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیپلمات ارشد روس با انتقاد از تحریم‌های یکجانبه علیه کشورهای مختلف، از طرح مقاومتی ایران، ونزوئلا و کوبا تمجید کرد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد سه‌شنبه از تحریم‌های یکجانبه علیه کشورهای مختلف از جمله ایران انتقاد کرد.

اولیانوف در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «تحریم‌های یکجانبه به یکی از اصلی‌ترین عوامل مخرب در روابط بین‌الملل تبدیل گشته و باعث زجر کشیدن مردم بی‌گناه شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تمجید از مقاومت کشورهای مختلف در برابر زورگویی و تحریم‌های یکجانبه، افزود: «مقاومت فراگیر آغاز شده، که شامل طرح ابتکاری و نویدبخش ایران، کوبا و ونزوئلا می‌شود و طرح در حال جذب حمایت‌های بین‌المللی بیشتر است».

 

این دیپلمات روس پیشتر در واکنش به اظهارنظر مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره باقی نماندن فرصت برای اعمال تحریم علیه ایران و روسیه به دلیل کثرت تحریم‌ها، به آمریکا توصیه کرد به دیپلماسی روی بیاورد.

اولیانوف با پرسیدن این سوال که «اگر تحریم‌ها تقریباً تمام شده، زمان آن فرا نرسیده که به چیزی مفیدتر فکر کنید؟»، دیپلماسی را پیشنهاد داده و گفت: «گرچه دیر شده اما بهتر از هرگز است». /فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تحریم های یکجانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سریال تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران

انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

به گزارش‌مشرق، وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • تداوم سریال تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران