Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل اینس ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد شدید از عملکرد آنتونی مارسیال بابت خرید ادینسون کاوانی به شیاطین سرخ تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، پل اینس ستاره سابق خط میانی منچستریونایتد می‌گوید ادینسون کاوانی بهترین خرید شیاطین سرخ بوده و او دقیقاً همان چیزی است که خط حمله یونایتد نیاز دارد و می‌تواند جانشینی در کلاس جهانی برای آنتونی مارسیال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پل اینس در صحبتهای خود د این باره گفت: " ببینید، کاوانی مهاجمی در کلاس جهانی است. کاوانی کسی نیست که در کانالها بدود یا برای بازی سازی به نیمه زمین برگردد ولی اگر توپ را در موقعیت مناسب برایش بفرستید او بدون شک برای شما گل می زند. او همان چیزی است که یونایتد نیاز داشت. یک سانتر فوروارد درست و حسابی".

 

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت: " مارسیال اصلاً مهاجم نیست. او می‌تواند در کناره‌ها بازی کند ولی اصلاً یک مهاجم شش دانگ نیست. کادر فنی یونایتد استفاده از ایگالو را هم امتحان کرد که جواب نداد. ولی ادینسون یک مهاجم در کلاس جهانی است. او می‌تواند گل را بو بکشد و موقعیت گلزنی را حس کند. به نظرم او امسال گلهای زیادی برای یونایتد خواهد زد".

 

 

 

منچستر یونایتد آنتونی مارسیال ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد آنتونی مارسیال ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند.
به نقل از فرهیختگان نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روزهای گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود. این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» با وجود آنکه هنوز 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است. این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روزهای اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند. این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

251 2571

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898936

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!