Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به یازدهم آذرماه اختصاص دارد.

در ادامه تقویم‌های روزانه طرفداری، به بررسی برخی از خبرها و رویدادهای ورزشی در دو دهه اخیر در یازدهم آذرماه پرداخته ایم. 

 

فرهاد مجیدی: واسطه ها مرا از حضور در تیم ملی فوتبال ایران دور کردند

فرهاد مجیدی " بازیکن سرشناس ایرانی و عضو تیم الوصل امارات عربــی متحده در گفت وگو با ویژه نامه ورزشی روزنامه "الخلیج " گفت:  مشکل تیم ملی ایران در پاکسازی برخی بازیکنان برمی گردد، واسطه هاهــم نقش آشکاری در تشکیل تیم ملی دارند که این موضوع اثری منفی بر اعضای تیم برجای می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من معتقدم اگر انتخاب اعضای تیم ملی ایران براساس سطــح فی بازیکنان صورت می گرفت ،ایران امروز یکی از تیم های راه یافته به جام جهانی 2002 بود. (۱۱ آذر ۱۳۸۰)

پانزده لیگ اروپایی درصدد تاسیس لیگ حرفه ای اروپا

پانزده لیگ فوتبال باشگاهی اروپا از جمله پنج لیگ مهم، قصد دارند به منظور انعکاس بهتر علایق و خواست های خود و تاثیرگذاری بیشتر در تعامل با اتحادیه فوتبال این قاره یک فدراسیون مشترک تاسیس کنند. به گزارش خبرگزاری رویترز از برلین، مدیر بوندسلیگا  تایید کرد که قرار است لیگ حرفه ای اروپا به مرکزیت بروکسل در اولین فرصت ممکن راه اندازی شود. خبرگزاری ورزش آلمان با انتشار این خبر به نقل از ویلفرید استروب نوشت: می خواهیم برای بدست آوردن حق بیان عقاید خود در یوفا مبارزه کنیم بنابراین به یک نمایندگی رسمی از سوی تمامی لیگ ها نیاز داریم و باید سران اتحادیه فوتبال اروپا را متقاعد کنیم که این کار سودمند است. (۱۱ آذر ۱۳۸۳)

قلعه نويی: افتخاراتم را ناديده گرفتند/ دايی و مرا سوزاندند

امیرقلعه نویی روز شنبه درحاشیه تمرینات آبی پوشان با اشاره به قطعی شدن 3 سهیمه مستقیم و یك سهیمه حذفی فوتبال ایران درجام قهرمانانان باشگاه های آسیا،افزود:‌ خوشحالم كه این سهمیه ها برای كشورقطعی شده است و از این بیشتر خوشحالم كه هدایت سه تیمی كه به طور مستقیم دراین رقابت ها راه یافته اند را برعهده داشته ام. وی افزود: متاسفانه این افتخارات را نادیده می گیرند و مرا به خاطر نمی آورند اما اگر كس دیگری به این عناوین دست پیدا می كرد مجسمه اش را ساخته و آن را در كمپ این تیم ها نصب می كردند.  وی دراین خصوص به حذف علی دایی از تیم ملی اشاره كرد وافزود:‌ علی دایی را همانند من با 2 باخت سوزاندند وخانه نشین كردند دایی سرمایه خوبی برای فوتبال است اگر دیگران این سرمایه را داشتند به طور حتم كاری می كردند كه به ریاست كنفدراسیون فوتبال آسیا برسد. (۱۱ آذر ۱۳۹۱)

ايران يا امارات؛ تعيين ميزبان جام ملت هاي 2019 فوتبال اسفند يا فروردين

رييس فدراسيون فوتبال گفت: وضعيت ميزباني جام ملت هاي سال 2019 آسيا، اسفند يا فروردين ماه مشخص مي شود. علي كفاشيان درباره حضورش در فيليپين و همچنين ميزباني جام ملتهاي آسيا گفت: در اين جلسات مقرر شد تا مسوولين كنفدراسيون فوتبال آسيا، آخرين بازديد خود را از ايران و امارات عربي متحده داشته و گزارش نهايي خود را در جلسه هيات رئيسه كه اسفند 93 يا فروردين 94 برگزار مي شود ارائه كنند تا ميزبان اين بازيها مشخص شود. (۱۱ آذر ۱۳۹۳)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ۱۱ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس