Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور در حاشیه هشتمین مرحله از طرح سفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: همکاری خوبی بین قوه قضائیه و نیروی انتظامی شکل گرفته و اگرچه در نقطه مطلوب نیستیم اما در دوران تحولیم و از وضع موجود به سمت مطلوب به سمت حرکت هستیم.

وی با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای گفت: دشمنان در سالگرد شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده دانشمند عزیز ما را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقام سختی که در آینده انجام می‌شود آرامش قلب ما خواهد بود.

عمرانی تأکید کرد: اینکه امروز می‌بینیم قاچاقچیان در پوشش اسباب بازی کودکان هم دست به قاچاق مواد مخدر می‌زنند، نشان می‌دهد که آنها بی حیا شده اند.

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: این اسباب بازی‌ها ممکن است به دست فرزندان من و شما برسد و این رفتارهای پلید نشان می‌دهد که قاچاقچیان مواد مخدر به دریوزگی افتاده اند.

وی با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم حتی در دوران تحریم، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی ولو با وجود تحریم‌ها در داخل کشور حل شدنی است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

کد خبر 5085306 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سعید عمرانی قوه قضاییه مواد مخدر قاچاق مواد مخدر محسن فخری زاده محسن فخری زاده ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران محدودیت های کرونایی وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی شورای شهر تذکر به شهردار تهران شهر تهران امداد رسانی وضعیت راهها تصادفات رانندگی میدان میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است