Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره زمزمه افزایش مجدد نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در سال آخر فعالیت شورای شهر پنجم گفت: همواره این موضوع مطرح بوده است که نرخ کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از میران واقعی و نرخ تمام شده آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: صحبت های مطرح شده درباره افزایش نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی عملی نمی شود زیرا اعتقاد من این است که در سال پایانی فعالیت شورای شهر پنجم ، مدیریت شهری ننگ افزایش نرخ کرایه و گرانی را به جان نمی خرد.

چمران با تاکید بر این نکته که مباحث مطرح شده درباره افزایش نرخ بلیت ناوگان عمومی حربه ای برای افزایش بودجه سال بعد است گفت: من در مصاحبه ها خواندم که حتی آقای هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز اعلام کردند که بلیت ناوگان عمومی تهران افزایش پیدا نمی کند.

او‌ادامه داد:،متاسفانه رفاقت و نزدیکی اعضای شورای شهر تهران با دولت نیز در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی هیچ کمکی نکرد و راهگشا نبود.

 واکنش چمران به حضور مجددش در شورای شهر

رئیس سابق شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای دوره ششم شورای شهر تهران نامزد می شود یا خیر با تاکید بر این نکته که چند دوره رئیس شورای شهر تهران بوده است گفت: پاسخ نهایی به این سوال را منوط به خواست مردم می دانم و اگر مردم بخواهند شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

چمران تصریح کرد: اگر مردم ما را بخواهند ما آماده خدمت هستیم و سر تسلیم در مقابل خواست آنها فرود خواهم آورد.

او در پاسخ به این سوال که اگر نامزد انتخابات شورای شهر تهران نشود از فهرست ارائه شده از سوی اصولگرایان حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: فهرست نهایی به طور حتم در شورای ائتلاف مطرح می شود و حرف آخر را شورا ائتلاف خواهد زد. 

بیشتر بخوانید

اختلاف بین معاونت های شهرداری سدی در تصویب قانون مدیریت یکپارچه
عمر این دوره شورای عالی استان‌ها به تصویب قانون مدیریت یکپارچه نمی‌رسد

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران ناوگان حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی