Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:18:40 GMT

مردم بدون واهمه به مراکز انتقال خون مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۹۵۱

مردم بدون واهمه به مراکز انتقال خون مراجعه کنند

ایمان زارعی روز سه شنبه در بازدید سرزده فرماندار بندرعباس از مرکز انتقال خون بندرعباس اظهار داشت: انتقال خون مرکزی برای درمان و مراجعه بیماران نبوده و شهروندان با خیالی آسوده به مراکز اهدا مراجعه کنند.

وی ادامه داد: نیاز به مصرف خون در هرمزگان با توجه به شمار بیماران خاص، تصادفات و سوانح جاده‌ای، اعمال جراحی، مادران باردار و غیره همیشه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: این احتمال وجود دارد که هرکدام از افراد جامعه دچار بیماری شوند و یا از اقوام و آشنایان آنها به بیماری مبتلا شوند که به خون و فرآورده‌های خونی در مراکز درمانی نیاز داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان خاطر نشان کرد: مراکز درمانی و بیمارستان‌ها همیشه درحال خدمات دهی هستند و برای درمان بیماران به خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

برچسب‌ها هرمزگان سازمان انتقال خون ایران بندرعباس پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سازمان انتقال خون ایران بندرعباس هرمزگان سازمان انتقال خون ایران بندرعباس اخبار کنکور انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس