Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:51:56 GMT

اتوبان تبریز-سهند با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۹۷۷

اتوبان تبریز-سهند با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز و افتتاح اتوبان تبریز- سهند در 26 آذرماه سال جاری خبر داد.

جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، با اشاره به اولویت‌های استان در اجرای طرح اقدام مسکن ملی، گفت: خوشبختانه روحیه بسیار خوبی در بین متولیان امر استانی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با مسکن دار کردن افراد نیازمند و صاحب مسکن به دغدغه مهم تعدادی از اقشار جامعه پایان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان، گفت: نزدیک به 54 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که پس از پایش‌های لازم و تطبیق شرایط متقاضیان با شرایط مندرج در بخشنامه‌های ابلاغی، 21 هزار نفر مشمول استفاده از مزایای این طرح شده‌اند که سایر فرآیندهای لازم در حال اجراست.
 
وی در بخشی از سخنان خود به آخرین وضعیت اتوبان تبریز- سهند نیز اشاره کرد و ادامه داد: این اتوبان در تاریخ 26 آذرماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک می‌رود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزود: همچنین در این سفر، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند نیز آغاز خواهد شد.
 
 در این جلسه، واگذاری ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند به پیمانکاران، مشروط به برگزاری  دو مناقصه در روزنامه تصویب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی وزارت راه و شهرسازي آذربايجان شرقي استاندار آذربایجان شرقی بزرگراه تبریز سهند طرح اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش  اتوبان شهید کسایی تبریز به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش امروز من بدون کیسه پلاستیکی اجرا شد.

 کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز تنها به منظور جمع آوری زباله نیست بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی