Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فوتبال پر طرفدارترین ورزش دنیا بوده و سرشار از اتفاقات عجیب و جنجالی است. در این گزارش قصد داریم ۵ رکورد عجیب تاریخ فوتبال را بررسی کنیم.

بازیکنی که در یک روز در ۲ بازی رسمی به میدان رفت

مارک هیوز بازیکن ولزی تیم فوتبال بایرن مونیخ در اتفاقی عجیب، در یک روز در ۲ بازی باشگاهی و ملی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۱۹۸۸ و در دیدار تیم ملی فوتبال ولز و چکسلواکی در چارچوب مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های اروپا که حوالی عصر برگزار شد برای تیم ملی کشورش بازی کرد.

پس از پایان این بازی، هیوز به همراه اولی هوینس (مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ) به آلمان سفر کرد و در نیمه دوم بازی بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ برای باواریایی‌ها به میدان رفت.

مارک هیوز مهاجم ولزی تیم بایرن مونیخ

از این اتفاق به عنوان یکی از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ دنیای فوتبال یاد می‌شود.

بازیکنی که در یک بازی به ۳ دروازه بان مختلف گل زد

در سال ۱۹۸۶ آلوین مارتین بازیکن تیم فوتبال وستهام در دیدار تیمش با نیوکاسل به یک رکورد جالب دست پیدا کرد. او موفق شد در این بازی ۳ گل به ثمر برساند، اما نکته عجیب گل‌های او گل زدن به ۳ دروازه بان مختلف بود.

آلوین مارتین اولین گل خود را به مارتین توماس زد. این دروازه بان پس از گذشت چند دقیقه مصدوم شد و جای خود را به کریس هدورس داد. بازیکن وستهام دومین گلش را به دروازه بان تازه وارد زد. ماجرا به همین جا ختم نشد و هدورسهم به دلیل مصدومیت جای خود را به پیتر بردسلی که به ادلیل کمبود دروازه بان مجبور شد درون دروازه قرار گیرد و او هم یک گل دیگر از مارتین خورد تا این بازیکن وستهام یک رکورد جالب به نام خود ثبت کند.

حضور بازیکنان بایرن مونیخ در فینال جام جهانی

باشگاه بایرن مونیخ آلمان علاوه بر افتخاراتی که در سطح باشگاهی در فوتبال اروپا به دست آورده، رکورد جالبی را نیز به نام خودش ثبت کرده است.

کارل هاینس رومنیگه عضو باشگاه بایرن مونیخ و کاپیتان تیم ملی آلمان در فینال جام جهانی ۱۹۸۲

از سال ۱۹۸۲ حداقل یکی از بازیکنان تیم فوتبال بایرن مونیخ در فینال جام جهانی حضور داشته اند. از بازیکنان باواریایی که در فینال جام‌های جهانی اخیر حضور داشته اند به حضور "ویلی سانیول" برای تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۰۶، "آرین روبن" برای تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۱۰، تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ و "بنجامین پاوارد" در جام جهانی ۲۰۱۸ اشاره کرد.

پاوارد پیش از بازی‌های جام جهانی به جمع بایرنی‌ها اضافه شد و پیش از این رقابت‌ها در هیچ بازی برای بایرن مونیخ به میدان نرفته بود.

بازیکنانی که برای ۳ تیم ملی فوتبال بازی کردند

"لازلو کوبالا" ستاره تیم بارسلونا پدر و مادری اهل کشور چک داشت و در شهر بوداپست مجارستان به دنیا آمده بود. این بازیکن برای تیم‌های ملی اسپانیا، چک و مجارستان بازی کرد تا رکوردی عجیب و غریب به نام خود ثبت کند.

"آلفردو دی استفانو" ستاره تیم فوتبال رئال مادرید هم وضعیتی مشابه کوبالا داشت. او برای تیم‌های ملی آرژانتین، اسپانیا و کلمبیا بازی کرد.

ناکام‌ترین بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا

زلاتان ابراهیموویچ بازیکن سوئدی تیم فوتبال آث میلان در ۶ تیمی که سابقه قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا داشته اند بازی کرده است، اما هیچ وقت نتوانسته به مقام قهرمانی در این مسابقات برسد.

زلاتان ابراهیموویچ در تیم فوتبال اینتر میلان

این مهاجم سوئدی در تیم‌های آژاکس، بارسلونا، اینتر، یوونتوس، منچستریونایتد و آث میلان که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته اند، بازی کرده است.

کد خبر 569361 برچسب‌ها فوتبال - لیگ برتر انگلیس فوتبال - لیگ سری A ایتالیا فوتبال - بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر انگلیس فوتبال لیگ سری A ایتالیا فوتبال بوندس لیگا آلمان لیگ قهرمانان جام جهانی فینال جام بایرن مونیخ تیم فوتبال دروازه بان داشته اند برای تیم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

باواریایی ها برای تقویت خط دفاعی به سراغ مدافع 28 ساله بایرلورکوزن رفته اند.

طرفداری | یوناتان تا، مدافع 28 ساله آلمانی پس از گذراندن فصلی فوق العاده با بایرلورکوزن، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، بایرن مونیخ برای جذب یوناتان تا از بایرلورکوزن تلاش می کند. صحبت هایی با اطرافیان بازیکن صورت گرفته است. بایرن مونیخ تحت تاثیر عملکرد یوناتان تا در فصل جاری قرار گرفته و او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط دفاعی می داند. بازیکن گزینه های زیادی دارد و پذیرای برداشتن قدمی جدید در تابستان است. با این حال، هنوز توافقی بین بایرن مونیخ و یوناتان تا صورت نگرفته و همچنین باواریایی ها هنوز مذاکره با بایرلورکوزن را آغاز نکرده اند. از آن جایی که قهرمان بوندسلیگا تمایلی به از دست دادن بازیکن کلیدی خود ندارد، هنوز قیمتی برای یوناتان تا تعیین نشده و همین مسئله کار بایرن مونیخ را سخت می کند. بایرلورکوزن قصد دارد یوناتان تا را در ترکیب خود حفظ کرده و قرارداد او را تمدید کند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم