Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا مشمعچیان» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: داورانی که در دور برگشت لیگ حضور داشتند به هیچ عنوان در حد و اندازه لیگ برتر نبودند و داوری‌ها در این دوره بسیار ضعیف بود.

وی اظهار داشت: «سعید عباسی» از داوران المپیکی کشورمان که سرپرست فنی مسابقات را برعهده داشت به جای اینکه اشتباهات را رفع کند از آن دفاع می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشمعچیان با انتقاد از داوری دیدار حساس تیمش با سینا صنعت ایذه که منجر به شکست ۶ بر ۴ رعد پدافند شد یادآور شد: یکی از کشتی‌گیران ایذه انگشت کشتی‌گیر ما را شکست و به دکتر اجازه ندادند که برای معاینه به روی تشک برود و بعد از پایان کشتی متوجه شدند که انگشتش شکسته است. قرار است معاینات لازم و عکسبرداری انجام شود و از طریق اداره حقوقی تربیت بدنی نیروهای مسلح با انجام شکایت این موضوع را رسیدگی کنیم.

وی یادآور شد: چنانچه در دیدار با سینا صنعت ایذه ما برنده می‌شدیم به عنوان تیم نخست به نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی صعود می‌کردیم. در حالی که در دیدار روز گذشته به راحتی حق ما را خوردند و ما را مقابل این تیم بازنده اعلام کردند. در حالی که ما تیم فولاد اکسین خوزستان را ۶ بر ۴ شکست دادیم و در صورتی که داوری‌ها درست بود مقابل سینا صنعت ایذه نیز برنده بودیم.

مربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند هوایی ادامه داد: در این خصوص با مدیر تربیت بدنی ارتش در خصوص شرایط داوری و ناداوری انجام شده صحبت کردم که او نیز اعتقاد داشت که اگر قرار است شرایط به این گونه باشد سال آینده در لیگ کشتی شرکت نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: تیم رعد پدافند ارتش، تیمی است که پولی ندارد و از سربازان برای حضور در لیگ استفاده می‌کند.

مشمعچیان همچنین گفت: پیش از این رییس سازمان لیگ کشتی اعلام کرده بود که بیش از ۶۵ درصد دیدارها پخش مستقیم خواهد شد در حالی که تعداد کمی از رقابت‌ها در تلویزیون پخش شد و برهمین اساس و هر زمانی که دوربین‌های پخش مستقیم قطع می‌شد داوری‌ها شرایط دیگری پیدا می‌کرد و متاسفانه تیم رعد پدافند با وجود همه شایستگی‌ها از صعود به مرحله بعد بازماند.

دور برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در گروه الف (گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی»  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار شد.

در پایان دور رفت این رقابت ها تیم سیناصنعت ایذه با ۴ پیروزی بعنوان تیم نخست دور برگشت شناخته شد.

در مجموع مراحل رفت و برگشت لیگ کشتی فرنگی در گروه نخست تیم‌های سینا صنعت ایذه و فولاد اکسین خوزستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. تیم‌های رعد پدافند ارتش، آریوبرزن بهبهان و هیات کشتی سیرجان در مراحل بعد قرار گرفتند.

دور برگشت گروه (ب) لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کشتی فرنگی لیگ کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی لیگ کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی کشتی فرنگی لیگ کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی اخبار کنکور سینا صنعت ایذه رعد پدافند کشتی فرنگی دور برگشت لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

55 کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

63 کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!