Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:03:06 GMT

موج گسترده محکومیت ترور شهید فخری‌زاده در روسیه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۱۵۳

موج گسترده محکومیت ترور شهید فخری‌زاده در روسیه

به گزارش روز سه شنبه  ایرنا، شهادت فخری‌زاده دانشمند ممتاز هسته‌ای و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به سرعت در صدر اخبار رسانه های روسیه قرار گرفت و این اقدام تروریستی طی چند روز گذشته  از سوی مقامات و شخصیت های این کشور به شدت محکوم شده است.

روسیه ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی مردم و مسوولان جمهوری اسلامی را به خویشتن داری و واکنش مناسب توصیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه روسیه در واکنشی رسمی ترور محسن فخری‌زاده دانشمند ایرانی را بشدت محکوم و اعلام کرد که قتل (ترور) روز ۲۷ ماه نوامبر دانشمند ایرانی محسن فخری زاده در ایران را قاطعانه محکوم می کنیم.  
وزارت خارجه روسیه در بیانیه رسمی خود نوشت: هر کس که درپشت سر این قتل (ترور) قرار گرفته باشد و برای استفاده از آن برای منافع سیاسی خود استفاده کند باید مسوولیت کار خود را بپذیرد.

ترور شهید فخری‌زاده با چراغ‌  سبز آمریکا 

دیمیتری پولیانسکی معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد نیز با محکومیت این اقدام تروریستی گفت ترور (شهید) فخری‌زاده با چراغ‌سبز آمریکا برای ترورهای سیاسی برون مرزی انجام شد.

پولیانسکی در واکنش به شهادت "محسن فخری‌زاده" رئیس مرکز پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح ایران به گزارش نیویورک تایمز اشاره کرد که در آن به نقل از سه مقام اطلاعاتی، رژیم صهیونیستی را عامل این ترور معرفی کرده است.  

وی در صفحه توئیتری خود نوشت: آنچه تحلیل روزنامه نیویورک‌تایمز به ما می‌گوید بازتابی از آمادگی آمریکا برای اعطای چراغ‌سبزی به ترورهای سیاسی برون مرزی است.

معاون نمایندگی روسیه درسازمان ملل متحد تاکید کرد: این چیزی نیست که یک کشور دموکراتیک، به رخ بکشد.

عاملان ترور فخری‌زاده با آمریکا و اسراییل ارتباط دارند

ولادیمیر ساژین کارشناس ارشد مرکز مطالعات خاورمیانه انستیتو شرق شناسی روسیه از ارتباط عاملان ترور شهید محسن فخری زاده با آمریکا و اسراییل خبر داده است.

ساژین از کارشناسان برجسته روسیه در امور ایران در گفت و گو با رادیو روسی گاواریت ماسکوا این احتمال را بعید ندانست که ترور شهید محسن فخری زاده توسط افراد ذینفع از کشورهای دیگر سازماندهی شده باشد و این امکان زیاد است که آمریکا و اسراییل در این حادثه دخالت دارند.

 وی خاطرنشان کرد که در زمان حاضر دونالد ترامپ که در آخرین هفته های دولت خود بسر می برد، تمام تلاش های ممکن را به کار می گیرد تا دولت حو بایدن را برای تصمیم گیری در  مورد ایران با مشکل روبه رو سازد.   

کارشناس روس ارتباط این تلاش های دولت ترامپ با ترور شهید فخری زاده را محتمل خواند.

ایران بهانه‌ای دست دشمنان نخواهد داد

«آلکسی پوشکوف» رئیس کمیسیون سیاست گذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه(مجلس سنای روسیه) با بیان اینکه ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران منجر به جنگ بین ایران و آمریکا نمی‌شود، اظهار داشت: ایران بهانه‌ای دست دشمنانش نخواهد داد.

پوشکوف روز یکشنبه در توئیتی نوشت: پاسخ ایران به ترور شهید فخری زاده نمایشی نخواهد بود، چرا که این ترور با هدف تشدید تنش‌ها و برهم زدن شرایط برجام صورت گرفته است.

وی تصریح کرد، تهران علاقه مند به بازگشت آمریکا به توافقنامه برجام است.

مقام پارلمانی روس خاطر نشان کرد: ایران بهانه برای آغاز جنگ نخواهد داد زیرا دشمنان این کشور خواهان چنینی حرکتی از تهران هستند.

واکنش تهران درقبال ترور فخری ‌زاده متمدنانه است

«کنستانتین کاساچوف» سناتور و رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه گفت: واکنش ایران در مورد ترور فخری زاده دانشمند هسته ای این کشور خردمندانه است یعنی تهران یک مسیر متمدنانه را طی می کند بر خلاف افراد پشت پرده که این حمله را با هدف ثبات زدایی سازماندهی کردند.

کاساچوف در صفحه فیسبوگی خود در خصوص ترور شهید فخری زاده نوشت هر کس که در پشت این ترور قرار داشته باشد، بدون شک آن را می‌توان اینگونه توصیف کرد که حمله‌ای تروریستی در چارچوب ثبات زدایی منطقه و نیز تحریک ایران برای پاسخ سخت شکل گرفته است.

وی گفت: قطعاً تعجب آور نیست که ایران اولین کشوری باشد که ایالات متحده و اسرائیل را پشت این ترور معرفی کند چراکه حتی روزنامه امریکایی نیویورک تایمز نیز با اشاره به منابعی در سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده خبر از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی از سوی اسرائیل داد. آژانس خبری دولتی ترکیه «آناتولی» نیز تاکید کرد که فخری زاده پنجمین قربانی حملات به دانشمندان هسته‌ای ایران از سال ۲۰۱۰ میلادی است و بر مبنای گزینه این آژانس در تمامی حملات نقش اسرائیل به چشم می‌خورد.



وی تصریح کرد: به همین دلیل اکنون بدون شک خیلی چیزها به عینی بودن تحقیقات ایران در مورد این ترور، عکس العمل آن و همچنین موضع جامعه جهانی بستگی دارد. در ضمن محمد جواد ظریف رئیس وزارت خارجه ایران از جامعه جهانی و «بویژه از اتحادیه اروپا» خواسته تا به «استاندارد دوگانه ننگین پایان داده و این اقدام را بعنوان ترور دولتی محکوم کنند». همچنین موضع اتحادیه اروپا به اندازه کافی واضح است که این اتحادیه این ترور را محکوم می‌کند و آن‌را «جنایت و بر خلاف اصول دفاع از حقوق بشر که اتحادیه اروپا طرفدار ان است، می داند».

توصیه مقام روسی به خویشتنداری ایران

«میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین نیز در ارتباط با ترور فحری زاده و در واکنش به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران در پاسخ به ترور شهید فخری زاده خاطرنشان کرد که در برخی موارد احساسات به یافتن راه حل کمکی نمی کند.

وی افزود: علت و انگیزه این تقاضا قابل درک است اما احساسات و هیجانات همیشه به یافتن راه حل های درست کمک نمی‌کند. پروتکل الحاقی در جهت منافع همه ازجمله تهران است.

عملیات تروریستی با هدف تحریک ایران بود

«لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه گفت: عملیات جدید تروریستی در ایران با هدف تحریک تهران انجام شد.

اسلوتسکی در صفحه کاربری خود در توئیتر، ترور شهید فخری زاده را این چنین توصیف کرد: «کشتن دانشمند هسته‌ای ایران و عملیات تروریستی با هدف تحریک تهران است.

وی تصریح کرد مهم است که از افزایش تنش در منطقه جلوگیری شود. اسلوتسکی نوشت: «در فدراسیون روسیه این اقدام را محکوم می‌کنند- هر کس که مرتکب آن شده باشد- و به ایران و نزدیکان فخری زاده تسلیت عمیق خود را ابراز می‌دارند.»

شورای مفتیان روسیه ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

شیخ راویل عین الدین رئیس شورای مفتیان روسیه نیز در پیامی به کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

راویل عین الدین روز دوشنبه در پیام خود نوشت: از طرف اداره دینی مسلمانان روسیه و شورای مفتیان روسیه و از طرف خود به شما و جمهوری اسلامی ایران و ملت این کشور در رابطه با ترور یکی از دانشمندان برجسته معاصر ایران و رئیس مرکز پژوهش ها و نوآوریهای وزارت دفاع ایران تسلیت می گویم.  

وی افزود: این عمل تروریستی را قاطعانه محکوم می کنم و ابراز امیدواری می کنم که عاملان این عمل شرورانه با کمک جامعه جهانی شناسایی و محاکمه می شوند.

 راویل عین الدین خاطرنشان کرد: واقعا ما به خدا تعلق داریم و به او بازمی گردیم. دعا می کنم خدا روح (شهید) محسن فخری زاده برادر ما را قرین رحمت خود کند.  

حزب لیبرال دمکراسی روسیه نیز با انتشار بیانیه ای در سایت خود ترور شهید فخری زاده را محکوم و خواستار محکومیت این اقدام از سوی همه احزاب سیاسی و اجتماعی شد.

در این بیانیه آمده است : دو گانه ضد ایرانی به نمایندگی ایالات متحده آمریکا و اسرائیل بصورت مشترک با رژیم های محافظه کار عربی و امیرنشینان خلیج فارس بیش از هر چیز از تقویت ایران بعنوان هژمونی منطقه ای می ترسند.

علیرغم اینکه ایران بهانه ای را برای متهم کردن آن به نقض قرارداد عدم گسترش سلاح های هسته ای نداده است، فعالیت های مخرب بر علیه ایران بصورت فعالانه ای ادامه می یابند که می توانند تبعات غیر قابل پیش بینی برای صلح و ثبات در حوزه وسیعی از قاره آسیا و اروپا به همراه داشته باشد.

ایالات متحده امریکا از تقویت ایران در منطقه می ترسد و این امر را بعنوان مهمترین نقطه تقابل سیاست خود در آسیای میانه ارزیابی می نماید. ایالات متحده امریکا به همراه مهمترین متحد خود اسرائیل تلاش می کنند به هر وسیله ای به رژیم موجود در کشور ضربه زند.

ترور فخری‌زاده کار دشمنان پیشرفت علمی ایران است

عضو شورای روابط بین اقوام روسیه که زیر نظر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری این کشور فعالیت می‌کند، در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: این ترور ناجوانمردانه در خاک ایران نشان می دهد که توسعه علم و تکنولوژی در ایران بسیاری از کشورها را بشدت نگران کرده است.

«اسماعیل شعبانف» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مسکو، ضمن ابراز تسلیت ترور فخری زاده به دولت و ملت ایران گفت: واقعا تاسف آور است که دانشمند بزرگی مثل فخری زاده ترور شده است.  

وی ترور فخری زاده را واقعه ای نگران کننده خواند و افزود: بویژه این بار اول نیست که چنین تروری درباره دانشمندان ایرانی رخ می دهد و تاکنون چهار یا پنج مورد دانشمندان ایرانی ترور شده اند.
 

شعبانف خاطرنشان کرد که ترور محسن فخری زاده حامل پیام بسیار مهمی برای ایران است که به فکر تقویت و افزایش امنیت دانشمندان خود و اتخاذ تدابیر بیشتر در این مورد باشند.

وی تصریح کرد: غرب و اسراییل نمی خواهند علم در ایران پیشرفت کند و ممکن است به هر اقدام یا جنایت برای توقف پیشرفت این کشور متوسل شوند.  

پیشرفت ایران با ترور متوقف نمی‌شود

استاد دانشگاه و معاون آکادمی علوم جمهوری تاتارستان روسیه با محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی تصریح کرد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ترور دانشمندان و شخصیت های علمی نمی توانند از پیشرفت های علمی و تکنولوژیکی این کشور جلوگیری کنند.

«وادیم خومنکو» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ایران در عرصه علوم و فناوری در دهه های اخیر گام های بزرگ برداشته و کاملا واضح است که دشمنان این کشور بویژه آمریکا و اسراییل تحمل پیشرفت های این کشور را ندارند و ترور فخری زاده ضعف دشمنان ایران را نشان داد.

وی افزود: ترور فخری زاده نشان داد که دشمنان ایران به هر اقدامی متوسل می شوند تا این کشور نتواند در عرصه های علمی به پیشرفت های بزرگ دست بیابد و ملت ایران از آن بهره ببرند.

استاد دانشگاه روس به برنامه آمریکا برای عقب نگه داشتن کشورهای منطقه خاورمیانه اشاره و اظهار کرد: مقام های آمریکایی فکر می کردند که با خروج از ایران، این کشور گرفتار عقب ماندگی خواهد شد و از واشنگتن درخواست کمک می کند.   

وی افزود: اما ایرانیان برعکس اقدام کرده و تمام تلاش خود را برای توسعه علوم و فناوریها در کشور خود بکار گرفتند و در دهه های اخیر شاهد تولید علمی بسیار گسترده در این کشور بودیم.

به گفته خومنکو، این اقدامات و گام های بزرگ، آمریکا و متحدانش را به شدت عصبانی کرد به گونه ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر دهها بسته تحریمی در مورد ایران وضع کرد.

ایران پاسخ سنجیده به ترور دانشمند خود می دهد 

«وادیم خومنکو»  معاون آکادمی علوم جمهوری تاتارستان معتقد است که ایران پاسخ محکم و در عین حال سنجیده و به دور از هیجان به ترور دانشمند برجسته خود می دهد.

استاد دانشگاه روسیه افزود: ایران برخلاف منافع خود اقدامی نمی کند و ترور دانشمند ایرانی در واقع برای ضربه زدن به برجام بوده است و تهران با این تلاش ها مقابله خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد که برجام دستاورد مهم جامعه جهانی بود و ترامپ هر تلاشی که بکند نمی تواند در هفته های آخر حضور در کاخ سفید این توافق بین المللی را ازبین ببرد.  

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال این اقدام تروریستی روز جمعه هفته گذشته اعلام کرد شهید فخری‌زاده امروز در عملیات تروریستی زخم برداشتند و با توجه به شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند. متاسفانه تلاش‌های تیم پزشکی به نتیجه نرسید و  ایشان به شهادت رسیدند.

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که از این عملیات تروریستی داریم، ابتدا خودرو حامل ایشان مورد تیراندازی قرار می‌گیرد و حدود ۱۵ ثانیه بعد یک خودروی نیسان حامل مواد منفجره در فاصله ۱۵ متری ایشان منفجر می‌شود و حین انفجار هم دوباره تیراندازی می‌شود و مجموعه این عوامل منجر به شهادت ایشان می شود.

وزیر دفاع در پاسخ به سوالی درباره علت انتخاب شهید فخری زاده توسط تروریست ها گفت: ایشان معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی کشور و دارای یک وجهه علمی بالا و سابقه طولانی در نوآوری های دفاعی کشور بودند و شاگردان بسیار زیادی برای پیشرفت علمی کشور تربیت کردند.

امیر حاتمی با بیان اینکه کارهای ایشان در حوزه دفاعی کارهای بزرگ و پرثمری است، افزود: صنعت دفاعی در صحنه مبارزه با کرونا تلاش کرد در این زمینه کمک کند و شهید فخری زاده هم در صحنه مبارزه با کرونا یکی از پیشگامان بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که در این صحنه انجام شد آماده کردن کیت تشخیص کرونا بود که مجموعه تحت مدیریت ایشان از اولین هایی بود که این کار را با مسئولیت ایشان انجام داد.

وزیر دفاع از شهید فخری زاده به عنوان یک عنصر موثر در نوآوری های دفاعی یاد کرد و افزود:  دشمن هر جایی که برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته شود آنجا را هدف قرار می‌دهد و وزارت دفاع به عنوان یک حوزه کاملا موثر همواره مورد نظر و تهاجم دشمن بوده است.

برچسب‌ها روسیه وزارت امور خارجه روسیه محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه وزارت امور خارجه روسیه محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی روسیه وزارت امور خارجه روسیه محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی اخبار کنکور ترور شهید محسن فخری زاده ترور شهید فخری زاده جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی فخری زاده دانشمند آمریکا و اسراییل عملیات تروریستی دانشمند هسته ای دانشمند ایرانی ترور فخری زاده هسته ای ایران ترور دانشمند ایالات متحده فخری زاده جامعه جهانی ایران بهانه وزیر دفاع تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود

شهردار ارومیه گفت: هدف‌گذاری بودجه ۱۴۰۳ آسفالت معابر به میزان بیش از یک‌ونیم میلیون مترمربع است که اقدامات اولیه این موضوع آغاز شده است که سازمان عمران معابر فرعی و پیمانکاران معابر اصلی را کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از عموم شهروندان به خاطر اینکه عملیات عمرانی موجود در شهر را تحمل می‌کنند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی افزود: هدف‌گذاری بودجه ۱۴۰۳ آسفالت معابر به میزان بیش از یک‌ونیم میلیون مترمربع است که اقدامات اولیه این موضوع آغاز شده است که سازمان عمران معابر فرعی و پیمانکاران معابر اصلی را کار می‌کنند.

شهردار ارومیه با اشاره به رقم ۲۰۰ میلیاردتومانی چهار قرارداد آسفالت که در مرحله مناقصه قرار دارد، گفت: سیاست ما استفاده از پیمانکاران بومی است و از این پیمانکاران جهت همکاری دعوت می‌کنیم.

مهدی‌زاده تصریح کرد: پروژه زیرگذر امام علی (ع) را آغاز کرده‌ایم و تا کنون هشت مورد شمع‌کوبی آن انجام شده است و به صورت دو شیفته و بدون اختلال جدی در ترافیک این پروژه را پیش خواهیم برد.

وی با اشاره به تأخیر در افتتاح پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی ادامه داد: مشکلات حاصل از نبود هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین ترکیدگی لوله انتقال آب موجب کندی در عملیات عمرانی شده است و پیمانکار این پروژه نیز طبق توافق قبلی پروژه را پیش نبرد و در نهایت منجر به ورود شهرداری ارومیه و خاک‌برداری توسط سازمان‌های مدیریت پسماند و عمران شد که امروز این خاکبرداری اتمام پیدا می‌کند.

مهدی‌زاده با اشاره به اهمال‌کاری‌های پیمانکار در پروژه زیرگذر شورا-شهید بهشتی عنوان کرد: بخشی از این اهمال‌کاری نیز مربوط به عوامل شهرداری است که برخورد لازم انجام خواهد گرفت و از شهروندان بابت اینکه دچار زحمت شده‌اند، عذرخواهی می‌کنیم، چرا که در سیستم خود ما نیز در نظارت و زمان‌بندی و مدیریت پروژه ایرادات وجود دارد و این منجر به آزمون و خطا در پروژه‌های بعدی نخواهد شد.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: بعد از اتمام زیرگذر شورا-شهید بهشتی پروژه زیرگذر شورا-آهندوست را اجرایی خواهیم کرد تا بتوانیم وارد فاز اجرایی چهارراه مخابرات شویم، چرا که بدون ایجاد کریدوری موازی امکان فعالیت در چهارراه مخابرات وجود ندارد.

مهدی‌زاده اظهار کرد: سعی داریم تا پایان اردیبهشت زیرگذر شورا-شهید بهشتی به روی ترافیک گشوده شود.

وی عنوان کرد: دو پروژه نیمه‌تمام بزرگ به نام کمربندی دوم و تقاطع آذربایجان با چندین پل داریم که با حل مشکلات قبلی آن‌ها این پروژه‌ها در حل اجرا هستند و شاهد پیشرفت پروژه هستیم.

مهدی‌زاده در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص شروع نشدن پروژه جدید و تمرکز بر پروژه‌های قبلی تصریح کرد: از لحاظ مسائل شهری امکان این موضوع وجود ندارد که تمرکزمان را بر یک نقطه از شهر بگذاریم، بلکه باید عملیات عمرانی و توسعه را در همه نقاط شهر شاهد باشیم.

وی از احداث خیابان جدید در اراضی پشت پارک جنگلی به سمت بلوار ساوالان و منطقه تاناکورا خبر داد و افزود: ظرف ۴۵ روز آینده پیمانکار پروژه معبر پارک جنگلی به سمت خیابان ساوالان به طول ۳.۸ کیلومتر معرفی می‌شود و شاهد انتقال بخشی از ترافیک و تردد خودروها به این معبر جدید و در نتیجه کاهش ترافیک در مناطق اطراف خواهیم شد که این پروژه یک پروژه زیرساختی برای شهر و با اهداف چندمنظوره است.

شهردار ارومیه با انتقاد از پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب گفت: بر اساس مجوزی که شهرداری ارومیه صادر می‌کند، پر کردن و ترمیم نوارهای حفاری استانداردهای خود را دارد که رعایت نمی‌شود و این امر موجب نشست محل‌های حفاری، گلایه شهروندان و تحمیل هزینه می‌شود.

کد خبر 748315

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟