Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گلستان :  ۱۰ روز از اعمال محدودیت‌های کرونایی از جمله ممنوعیت تردد در ساعات خاصی از شبانه روز و همچنین ممنوعیت ورود و خروج پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز می‌گذرد.

آنطور که مسئولان می‌گویند از ابتدای آذرماه میزان تردد در جاده‌های استان حدود ۴۰ درصد کمتر از روزهای قبل از آن شده است و این نشان دهنده همکاری مردم در رعایت محدودیت‌های کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج خودروها از شهرهای قرمز ممنوع بوده و متخلفان یک میلیون تومان جریمه می‌شوند. همچنین از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز اعمال شده است.

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گرگان ، اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌های جدید، تردد در استان گلستان حدود ۴۰ درصد کاهش داشت که باید از مردم استان تشکر داشته باشیم.

وی افزود: حضور همکاران ما در معابر و جاده‌ها و اجرای محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و پلیس در راستای اجرای این مصوبات اقدام کرده است.

رئیس پلیس راهور گلستان بیان داشت: در شهرهای قرمز و نارنجی ورود و خروج خودرو ممنوع است و در صورت تخلف، جریمه یک میلیون تومانی در شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد. همچنین تردد در شهرهای قرمز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است و در صورت تخلف مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

مهاجر بسطامی ادامه داد: با گذشت ۱۰ روز از محدودیت‌های تردد، ۲۲۳ خودرو یک میلیون تومان، ۳۷۶ خودرو ۵۰۰ هزار تومان و هزار و ۵۶۰ خودرو ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: تردد خودروهای امدادی، درمانی، حمل بار و مسافر بلامانع است، همچنین کارمندان و کارکنان کارخانجات سطح استان مشکلی برای تردد ندارند اما ترجیحا از درون شهرها تردد نکنند و از کمربندی بروند.

مهاجر بسطامی افزود: افرادی که بیمار دارند می‌توانند با ارائه اسناد تردد کنند، همچنین پلاک‌های غیر بومی می‌توانند با ارائه اسناد مانند محل سکونت، شغل یا برگه مأموریت در سطح شهر تردد کنند.

وی یادآور شد: اگر خودرویی جریمه شد و واجد شرایط جریمه نبود، اسناد و مدارک خود را با نامه از مسئولان ارشد دستگاه مربوطه به فرمانداری ارائه دهد تا با راستی آزمایی فرمانداری و پلیس نسبت به حذف جریمه آن اقدام شود.

مهاجر بسطامی خاطرنشان کرد: مشکلی برای وکالت نامه‌ها وجود ندارد و به تعداد روز محدودیت‌ها به وکالت نامه‌ها افزوده خواهد شد تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد پلاک‌های متفرقه دارند که باید در اولین فرصت برای تعویض پلاک اقدام و و پلاک، آدرس و شماره تماس خود را بروز کنند، متأسفانه در این شرایط عده‌ای با پلاک مخدوش تردد می‌کنند که این جرم محسوب می‌شود و از ۶ ماه تا یک سال حبس دارد.

46

کد خبر 1461637

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گلستان شهرهای قرمز مهاجر بسطامی محدودیت ها هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهادهای استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالابردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089723 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران