Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم گفت‌وگویی با وحید شمسایی، ملی‌پوش سابق فوتسال کشورمان انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

لیگ کشتی آغاز شده اما نامه درخواست فوتسالی‌ها در ستاد کرونا گیر کرده 

در اصفهان هستیم، در خدمت تیم گیتی پسند اما مشکلات زیادی داریم. اجازه نمی‌دهند بازی‌های لیگ فوتسال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ عزم جدی‌ای برای این کار وجود ندارد.

فوتسال آبروی ورزش ایران است و همیشه مقام‌های خوبی گرفته. مگر می‌شود هندبال، والیبال، بسکتبال و حتی کشتی که در سالن برگزار می‌شوند لیگ‌های‌شان شروع به کار کرده باشند، اما نامه درخواست فوتسالی‌ها در ستاد کرونا گیر کرده باشد.

تا چند روز دیگر باید یک‌سالگی کرونا را جشن بگیریم! باید یاد بگیریم که تحت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با این ویروس زندگی کنیم. هیچ کسی جوابگوی ما نیست. اگر باشگاه‌ها نباشند خب تیم ملی‌ای نیست که بتوانیم با آن افتخارآفرینی کنیم.

در دورانی که فالکائو رکوردم را شکست واقعا حس بدی داشتم

تعارف که نداریم، واقعا حس بدی در دورانی که فالکائو رکورد مرا شکست داشتم و هرکسی هم باشد دوست ندارد چنین شرایطی را تجربه کند. به هر حال گل‌هایی که در طول سال‌های بازی زده بودم برایشان زحمت کشیده شده بود و رکوردی که داشتم هم یک افتخار شخصی و یک افتخار ملی بود. 

به هر حال این اتفاق یکباره رخ نداد و در طول زمان انجام شد و از چند وقت قبلش مشخص بود که فالکائو به زودی به رکورد من می‌رسد ولی احساس جالبی نداشتم.

در کل الان که از آن زمان کمی فاصله گرفته‌ام من هم مثل آقای دایی می‌گویم جای افتخار دارد که یک بازیکن بزرگ مثل فالکائو رکورد من را شکسته است.

دوست ندارم کریس به دایی برسد

درست است که ۷ گل به ظاهر عدد کمی به نظر می‌رسد ولی توجه کنید آمار رونالدو در دو سه دیدار ملی اخیرش خوب نبوده و فقط یک گل به ثمر رسانده است و دیگر این که او در حال حاضر ۳۵ ساله است و اگر به زودی این تعداد گل را به ثمر نرساند ممکن است فرصتش به پایان برسد و این رکورد در اختیار اسطوره فوتبال ایران باقی بماند. 

من به شخصه اصلا دوست ندارم رونالدو به رکورد علی دایی برسد، اما اگر هم رسید به نظرم مشکلی نیست.

روزی رضازاده قویترین مرد جهان بود و تالاخادزه گرجستانی آمد و رکوردش را زد. مهم رکورد نیست، مهم این است که علی دایی لحظات خوشی را برای مردم ایران ساخته است. مهم این است که رکورد را رونالدویی دارد می زند که برای خودش غولی است اما باز هم امیدوارم که این اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی دایی وحید شمسایی رکورد فوتسال کریستیانو رونالدو فالکائو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در مراسم آغاز به کار مجدد این واحد صنعتی با بیان اینکه در بازدید سال گذشته موضوع تعطیلی این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت گفت: این واحد صنعتی با مشکلات متعددی مواجه بود که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دستگاه‌های اجرایی حل و فصل و امروز فعالیت مجدد آن آغاز شد.

او با بیان اینکه اقدامات انجام شده در ستاد اقتصاد مقاومتی و حمایت حقوقی و قضایی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال است گفت: در سیاست‌های ابلاغی سند تحول قوه قضاییه بر جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی تاکید شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس از استمرار فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان و جدیت در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل خبر داد و افزود: با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضایی دادگستری استان در هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحد‌های صنعتی پیگیری و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان و کارشناسان حل و فصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رصد فعالیت واحد‌های تولیدی احیا شده و ادامه حمایت حقوقی و قضایی در جهت پیشگیری از ایجاد اختلال در روند فعالیت آنان را از جمله برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خواند.

او تصریح کرد: بازدید‌های میدانی و هدفمند از واحد‌های صنعتی و تولیدی در سراسر استان و تشکیل جلسات با محوریت دادگستری استان با مدیران واحد‌های تولیدی و بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات رسان مطرح و با جزئیات و حساسیت پیگیری می‌شود.

موسوی رفع مشکل و بازگشت واحد کشتارگاه صنعتی طیور فسا را از جمله اقدامات عملی دادگستری استان را در راستای پیشگیری از بیکاری نیرو‌های کار خواند و خاطر نشان کرد این واحد تولیدی علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده و با قول مساعد سرمایه گذار، طرح توسعه واحد صنعتی را مطرح کرده است که در این خصوص نیز حمایت‌های قضایی در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود