Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:25:14 GMT

آمادگی کامل هرمزگان برای هجوم احتمالی ملخ‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۴۷۶

آمادگی کامل هرمزگان برای هجوم احتمالی ملخ‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان هرمزگان، علی باقرزاده همائی ظهر امروز اظهار داشت: تاکنون ۴۴ هکتار مبارزه بر علیه ملخ‌های صحرائی انجام شده و حدود ۳۰ هزارهکتار ردیابی در سراسر استان هرمزگان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان بیان کرد: تمام امکانات آماده است و در صورت مشاهده هرگونه دسته‌جات ملخ که به سمت کشور حرکت کنند آمادگی مبارزه وجود دارد تا دسترنج کشاورزان و امنیت غذایی کشور مورد تهدید قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر کما فی السابق نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

باقرزاده افزود: با انجام تمهیدات لازم نباید اجازه دهیم این ملخ‌ها امنیت غذایی را با مخاطره  مواجه نمایند و به کشاورزی ما آسیب برساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در پایان تصریح کرد: اکیپ‌های ردیابی و مبارزه با ملخ در استان سازماندهی شده و با بهره‌گیری از توان نیروهای سازمان و ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم برای مبارزه و مقابله با هجوم احتمالی ملخ‌ها به استان مهیا شده است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان کشاورزی جهاد بندرعباس هجوم ملخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه

  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان درجلسه شورای پدافند غیرعامل با محور مبارزه با آفت برگخوار ذرت و کمیته برداشت گندم  اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه  گفت: هدف نهایی  پیشگیری از حمله آفت کرم برگخوار و جلوگیری از خسارات ناشی از این آفات  در برنامه عملیاتی اجرایی  است.
 کریمی رئیس پدافند غیر عامل  استانداری گفت: قرار شده آفات و امراض  شناسایی و با رصد و پایش از حمله کرم برگخوار به مزارع جلوگیری شود.
 باقری مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت: پیش بینی شده امسال بیش از 80 هزارتن گندم در ارزوئیه تولید شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان