Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف فصاحت مدیرعامل تعاونی عشایر مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: عشایر شهرستان با میزان ۸ هزار ۵۰۰ تن گوشت قرمز، ۹ هزار و ۵۰۰ تن شیر و ۲۳۰ تن پشم، و ۴ تن کرک و مو؛  سالانه ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن محصولات دامی تولید می‌کند.

فصاحت افزود: همچنین عشایر مهاباد ۲۳۸ هزار واحد دامی را در اختیار دارند و انواع محصولات لبنی و پروتئینی را تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تعاونی عشایر مهاباد در سال ۱۳۹۸ نیز گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۵۰۰ تن کنسانتره، ۲۶۴ تن آرد، ۱۵۰ تن جو و ۱۲۰ تن سبوس با قیمت یارانه‌ای در بین آن‌ها توزیع شده است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه عشایر مهاباد با امکانات محدود نقش برجسته و مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، اضافه کرد: می‌توان با احیا و تقویت مهارت‌های عشایر و ارائه طرح‌های مشتری‌پسند و طبق نیاز بازار در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) گام‌های موثری را برداشت.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی جهش تولید عشایر مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نصرالله پورحسین باقری با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی در باغات شهرستان بابلسر، گفت: تاکنون ۱۵ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان برداشت شد.

او با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تولید و سطح زیرکشت توت فرنگی استان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بخش عمده کشت توت فرنگی این شهرستان در بخش بهنمیر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصول این منطقه و درآمد مناسب حاصل از آن، کشت این محصول مورد توجه کشاورزان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود ۲۴ هزار تن توت فرنگی در ۸۰۰ هکتار مزارع توت فرنگی این شهرستان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد