Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@03:44:52 GMT

معاون سابق شهرداری شهریار بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۷۱۰

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت معاون سابق شهرداری شهریار خبر داد. حمید عسگری پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار در گفت‌وگو با میزان از بازداشت معاون سابق شهرداری شهریار خبر داد و بیان کرد: تاکنون افرادی با اتهامات مالی در شهرداری شهریار بازداشت شده اند و در ادامه بازداشت‌هایی که پیشتر صورت گرفت معاون سابق عمرانی شهرداری نیز به تازگی بارداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: بازداشت یکی از شهرداران سابق شهریار به اتهام ارتشاء ۱۹ آبان ماه سال گذشته بود که دادستان عمومی و انقلاب شهریار به میزان از بازداشت یکی از شهرداران سابق شهریار خبر داده بود.

٩ مرداد ماه سال قبل نیز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت هشت نفر در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری به میزان خبر داده بود.

انتهای پیام/ برچسب ها: بازداشت دادستان شهریار فساد مالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازداشت دادستان شهریار فساد مالی دادستان عمومی و انقلاب شهرداری شهریار معاون سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک