Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست مازندران، بر اساس گزارش دریافتی مبنی بر مشاهده یک قلاده خرس قهوه‌ای مصدوم در محدوده روستاهای منجیر و کیکو واقع در منطقه حفاظت‌شده البرز مرکزی شمالی حوزه شهرستان نوشهر، ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان بلافاصله نسبت به جستجوی خرس مصدوم اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص شد خرس قهوه‌ای ماده حدود ۳ یا ۴ ساله به دلیل نداشتن تحرک در پاها و زخم و جراحت ناشی از آن، به سختی حرکت می‌کند. تیم امداد و نجات حیات‌وحش محیط‌زیست مازندران با حضور دامپزشک معتمد به منطقه اعزام و حوالی ساعت ۱۸ موفق به زنده‌گیری خرس مصدوم شدند. پس از معاینه بالینی، آثار خوردن تیر و شکار در بدن حیوان مشاهده نشد و با هماهنگی فعالان محیط‌زیست، خرس مصدوم برای ادامه درمان به کلینیک دامپزشکی شهر رامسر منتقل شد.

کد خبر 569377 برچسب‌ها استان مازندران حیوانات - حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران حیوانات حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی