Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:23:04 GMT

نیازمند حرکت نهضتی هستیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۹۹۷

نیازمند حرکت نهضتی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش،گفت: امام راحل با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به جوانان سپرد. الگوی به میدان آوردن در بیانیه گام دوم حضرت آقا وجود دارد و ایشان ۴۰ بار جوانان را مخاطب قرار دادند و دو بار نوجوانان را و ما و آموزش و پرورش می‌توانیم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بسیج را یک سازمان تلقی نمی‌کنیم، یک تشکیلات مردمی است که زیر نظر امام امت قرار دارد و با همکاری وزارت آموزش و پرورش باید رویکردهای تحولی را در پیش بگیریم و شرایطی ایجاد کنیم که جوانان به صحنه بیایند و ایران اسلامی در جهت پیشرفت باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید حرکت نهضتی انجام دهیم. الگوها ساخته شده‌اند و بسیج یک تشکیلات مردمی است و این ظرفیت وجود دارد که کارهای نهضتی بزرگ انجام دهد.

سردار سلیمانی افزود: نوجوانان و جوانان ما در حل مسائل باید مشارکت کنند. با بررسی‌های عالمانه و هوشمندانه باید جوانان را مشارکت دهیم.

وی گفت: از فضای مجازی باید استفاده حداکثری ببریم. طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی هم برای دانش آموزان یک میدان نقش آفرینی است و با ارتباط با وزارت آموزش و پرورش این مسیر را به جلو خواهیم برد.

کد خبر 5085340 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین سردار سلیمانی سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای ترور اسحاق جهانگیری تروریسم برجام سازمان انرژی اتمی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد