Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله شیرخانی روز سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت رفاه کشور ۱۲۸ هزار و ۹۸۲ سرپرست خانوار از استان ایلام واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند که تا ساعت ۲۴ امشب تنها فرصت دارند برای دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: افراد متقاضی می توانند کد ملی را توسط سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند تا اسم آنها در لیست پرداخت این تسهیلات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ایلام اضافه کرد: افراد مشمول این تسهیلات که بازپرداخت آن سه ساله و اقساط آن از یارانه کم می شود از چهارم آذرماه تا ساعت ۲۴ امشب مهلت ثبت نام دارند زیرا ممکن است پس از این تمدید نشود.

شیرخانی همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانوارهای کم درآمد به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: تمام افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند، حقوق بگیران و بازنشسته ها مشمول این کمک هزینه نمی باشند.

وی همچنین به تشریح دستور کار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان پرداخت و گفت: در نشست امروز ۱۲ طرح تولیدی که از محل اشتغال روستایی تسهیلات دریافت کرده اند، معرفی شدند.

شیرخانی این طرح ها را شامل طرح تولید مرغداری تخم گذار، مجتمع نان پاکزاد، بتن آماد، بسکویت سناز طلایی، مجتمع تفریحی، طرح پرورش بوقلمون، طرح تولید شن و ماسه، اسانس گیری از گل نرگس برشمرد.

وی اظهار داشت: این طرح ها در شهرستان های مختلف استان قرار دارند.

وی در ادامه به اجرای چهار هزار و ۴۴۰ طرح از محل تسهیلات روستایی با اشتغالزایی هفت هزار و ۷۱۰ نفر اشاره کرد و گفت: همه تسهیلات اختصاص یافته از محل منابع روستایی استان جذب و ایلام در جایگاه برتر از نظر جذب و اجرا قرار گرفته است.

برچسب‌ها ایلام یارانه معیشتی فاصله گذاری اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام یارانه معیشتی فاصله گذاری اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه ایلام یارانه معیشتی فاصله گذاری اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هدفمندی یارانه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام