Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاوری شمس‌اللهی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار شامل ۹۰۰ تن نمک و ۶۰۰ تن شن و ماسه است که در بین راهدارخانه‌های این شهرستان تقسیم شده تا در فصل یخبندان و برودت هوا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه میزان شن و ماسه ذخیره شده امسال نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: هم‌اکنون مشکلی در این زمینه در راهدارخانه‌های این شهرستان احساس نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوکان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ارایه خدمات راهداری در فصل سرما و یخبندان در جاده‌های بوکان فراهم شده‌ است، اظهار داشت: ماشین‌آلات برف‌روب اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این شهرستان پیش از فصل سرما تعمیر و تجهیز شده است و راهداران در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر این شهرستان مستقر و در حال فعالیت هستند.

شمس‌اللهی ادامه داد: به دلیل کمبود دستگاه‌های برف‌روبی در سطح شهرستان در مواقع لازم از بخش خصوصی و ظرفیت کارگاه‌های معادن این شهرستان استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی در بارش های اخیر برف‌روبی شده است، بیان کرد: بارش برف موجب مسدود شدن شماری از روستاهای این شهرستان شد که با فعالیت شبانه‌روزی راهداران علاوه بر راه‌های اصلی، راه‌های روستایی نیز بازگشایی شد. 

وی از رانندگان وسایل نقلیه به‌ویژه خودروهای مسافرکش روستایی خواست ضمن استفاده از زنجیرچرخ تا قبل از پایان عملیات برف‌روبی از تردد در محورهای روستایی و سخت‌گذر خودداری کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوکان بیان کرد: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این محورها، رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

در حوزه استحفاظی بوکان ۷۸۰ کیلومتر راه وجود دارد که ۱۴۲ کیلومتر آن راه اصلی و فرعی درجه یک و مابقی را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بوکان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بوکان اخبار کنکور راهداری و حمل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی