Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از 975 هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سیزده هزار و 881 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که دو هزار و 237 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 975 هزار و 951 تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، 382 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۸ هزار و 628 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه 677 هزار و 963 تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: 5840 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۶ میلیون و 168 هزار و 637 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.



بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

  در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از موج، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

رنگ قرمزنماد حمایت از مبتلایان به تالاسمی است.

گفتنی است که فدارسیون جهانی تالاسمی برای جلب افکار عمومی از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۲ شمسی) روز هجدهم اردیبهشت را به عنوان روز جهانی تالاسمی نامگذاری کرده است.

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید