Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دومین اطلاعیه طرح ملی کوچ، آموزش ۱۲.۵ میلیون نفر/ساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسما اعلام شد.

به گزارش ایسنا، اطلاعیه شماره دو طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال همکاری تمامی فرهنگیان در طرح کوچ و نیاز به آموزش کلیه پرسنل آموزشی کشور، ۱۸ساعت آموزش ضمن با موضوع آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم، با کد ۹۹۵۰۶۸۱۴ برگزار شد که طی آن ۱۲میلیون و ۵۱۷هزار و ۹۰۲ نفر/ساعت معلم و فرهنگی، مشتمل بر مدیران، معلمین، معاونین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مدارس کشور، تحت آموزش چگونگی مداخلات موثر در طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان قرار گرفتند.

بر اساس این اطلاعیه، در این دوره ضمن خدمت، سرفصل‌ها و موضوعاتی چون آشنایی با عوارض چاقی و اضافه وزن در دانش‌آموزان، اهمیت و ضرورت طرح، راه‌های پیشگیری، فعالیت‌های ورزشی مناسب، آشنایی با تغذیه سالم دانش‌آموزان، اجرا و کنترل فعالیت‌های بدنی دانش‌آموز در منزل، فعالیت‌های مدرسه‌ای و ... به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

همچنین در این اطلاعیه یادآوری شده است که دوره آموزش ضمن خدمت برای مداخلات موثر تحت عنوان "نحوه ارزیابی، غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان" برای کلیه عوامل اجرایی و نظارتی این پروژه با ۱۶ساعت آموزشی و با کد ۹۹۵۰۶۸۲۷ بر روی سامانه LTMS فرهنگیان کشور  قرار گرفته و در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجرای طرح کوچ چاقی وزارت آموزش و پرورش شبکه شاد کنترل وزن و چاقی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد