Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@18:50:44 GMT

رفع مشکل آبگرفتگی در بیشتر مناطق اهواز

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۵۶۸

رفع مشکل آبگرفتگی در بیشتر مناطق اهواز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، موسی شاعری، شهردار اهواز در رابطه با آخرین وضعیت آبگرفتگی‌ها در اهواز اظهار کرد: ما در نقاط مختلف به استثنای دو نقطه مشکل خاصی نداریم.

او افزود: در خیابان زکی‌زاده، کوی انقلاب و خیابان الهادی و مختصری هم در منطقه ۴ مشکل داریم که انشالله با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد امیدواریم تا شب حجم زیادی از آبگرفتگی‌ها کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اهواز در شرح اقدامات شهرداری عنوان کرد: ما با همراهی آب ‌و فاضلاب در قالب طرح ضربتی دفع آب‌های سطحی اقدامات زیادی انجام دادیم.

او افزود: ثمره‌ طرح این بود که نقاطی مانند شهرک‌دانشگاه، مرکز شهر، خروسی و مکان‌های مختلف که سال گذشته یک هفته تا ۱۰ روز زیر آب بودند در حال حاضر خشک هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبگرفتگی در اهواز آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر در خوی

ایسنا/آذربایجان غربی بارش بهاری که با هشدار اولیه سازمان هواشناسی در خوی از دیروز شروع شده است،امروز موجب شد خیابان ها و معابر خوی دچار آبگرفتگی شده و عبور و مرور مردم و وسایل نقلیه با اختلال شدید همراه شود.

حسینلو، مدیر عامل آتش نشانی خوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از دیروز که بارش ها در خوی شروع شده مساکن مهر بلوک زیتون دچار آبگرفتگی شدید شده اند که با تمام توان به کمک ساکنان شتافته‌ایم.

وی ادامه داد: علت آبگرفتگی معابر و خیابان های خوی نیز نبود کانال انتقال آب است که متاسفانه کانال های خوی قدیمی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • سقوط درختان و آبگرفتگی معابر در اهواز
  • آبگرفتگی شدید در اهواز
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • آبگرفتگی معابر در اهواز
  • تصاویری از زیرآب رفتن خیابان‌های اهواز + عکس
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز