Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:25:24 GMT

رقابت ۱۱ تیم در لیگ برتر تکواندو/ قرعه کشی ۱۸ آذرماه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۶۸۴

رقابت ۱۱ تیم در لیگ برتر تکواندو/ قرعه کشی ۱۸ آذرماه

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیم سازمان لیگ تکواندو، این جلسه سه شنبه ۱۸ آذرماه در محل فدراسیون تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری و شیوه نامه‌های تدوین شده برای برگزاری مسابقات، قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر نیز برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ، لیگ برتر قرار بود با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که با پذیرش درخواست تیم جوانه، این تیم با نام استقلال و به عنوان یازدهمین تیم وارد مسابقات خواهد شد تا رقابتهای این فصل در دو گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت از هر گروه نیز ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

تیم‌های لوازم خانگی کن، فتح صدر البرز، فرمانیه، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، مس کرمان، پاس ناجا، مهاجرین، استقلال، پارسیان البرز و پالایش نفت ۱۱ تیمی حاضر در لیپ برتر مردان خواهند بود.

در بخش بانوان نیز چهار تیم فتح صدر البرز، دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن و فرمانیه در یک گروه چهار تیمی به رقابت می‌پردازند.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو پس از توافق با دانشگاه آزاد، رقابتهای این فصل را در مجموعه ورزشی این دانشگاه با در اختیار داشتن خوابگاه و سالن مسابقات، برگزار خواهد شد. همچنین تیم‌هایی که ۲۵ درصد از تکواندوکاران آنها کرونا داشته باشند، اجازه حضور در رقابتها را نخواهند داشت.

طبق شیوه نامه‌های اعلام شده، تیم‌های حاضر در گروه یک می‌بایست برای حضور در هفته نخست سه شنبه دوم دیماه وارد محل برگزاری شده و تست PCR دهند. مسابقات نیز بعد از رسیدن نتایج تست‌ها، برگزار جمعه چهارم دیماه برگزار می‌شود. تیم‌های گروه دوم نیز سه شنبه ۹ دیماه وارد شده و پس از تست کرونا، جمعه ۱۲ دیماه مبارزات مقدماتی خود را برگزار خواهند کرد. کلیه نفرات تیم‌های، عوامل برگزاری و داوران در مدت انجام تست‌ها تا پایان مسابقات اجازه خروج را نخواهند داشت.

کد خبر 5085126

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال پیکان تهران یحیی گل محمدی لیگ کشتی کشتی فرنگی دیه گو مارادونا باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ
گروه B: کویت - ایران- چین
گروه C: اردن- هند - عمان
گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.


لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی