Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی گفت: بهبود شرایط در مرزها، رونق فضای کسب و کار را در داخل استان و حتی کشور به همراه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در نشست با فرمانده مرزبانی و فرمانده مرکز آموزشی محمد رسول ا...(ص) استان خراسان جنوبی اظهار داشت: نگهداری و نگهبانی مرز، کار بسیار سخت و دشواری است و هوشیاری دقیقی می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه ریزی درست، فرماندهی همه جانبه و آماده بودن همه عوامل به لحاظ توانایی از مهمترین نیازها در مدیریت مرز است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرزهای استان تأکید کرد: مدیریت شایسته و تلاش مستمر نیروهای مرزبانی، مرزهای خراسان جنوبی را به امن‌ترین مرزهای کشور تبدیل کرده و امنیت پایداری را برای منطقه رقم زده است.

رونق مرزهای سیستان و بلوچستان در روزهای کرونایی / ‌705 هزار تن کالا از پایانه‌های مرزی صادر شدرونق مرز اینچه‌برون مشکلات اقتصادی گلستان را برطرف می‌کند

ملانوری گفت: این امنیت سبب می‌شود بتوانیم برای استفاده از ظرفیت‌های استان درست برنامه ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: این امنیت، اصلی‌ترین نیاز برای سرمایه‌گذاری‌های دولت و بخش خصوصی است و باید با همکاری دوسویه دولت و بخش خصوصی حفظ و تقویت شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شرایط حاکم بر مرز متذکر شد: نیروهای مرزبانی صبورانه و ایثارگرانه با همه سختی‌ها کنار آمده‌اند تا مردم در آسایش و آرامش باشند.

ملانوری امنیت را از نیازهای ضروری دانست و اظهار داشت: در سایه این امنیت است که رونق در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه رقم می‌خورد.

ملانوری با تأکید بر اینکه مرزهای افغانستان برای کشور خیلی مهم است گفت: این مرز در صادرات و مبادلات تجاری کشور نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود: بهبود شرایط در مرزها، رونق فضای کسب و کار را در داخل استان و حتی کشور به همراه دارد.

در این نشست سردار مسروری فرمانده مرزبانی و سرهنگ سورگی فرمانده مرکز آموزش محمد رسول الله (ص) گزارش جامعی از شرایط مرز و بحث آموزش نیروهای مرزبانی ارائه کردند.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند