Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی است و متقاضیان تا پایان امشب فرصت دارند که کد ملی سرپرست خانوار خود را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

سرپرستان خانواری که درخواست استفاده از وام یک میلیون تومانی کرونایی را دارند فقط تا پایان امروز سه شنبه ۱۱ آذر ماه می توانند کد ملی خود را بدون هیچ کاراکتر اضافه به صورت فارسی یا انگلیسی از سیم کارتی که به نام آن ها است، به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته وزارت رفاه، مشمولان وام یک میلیون تومانی، تمامی افرادی هستند که در نوبت قبل (اعطای وام یک میلیونی در فروردین ماه سال جاری)، تسهیلات کرونایی را دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، این افراد می توانند متقاضی دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی باشند.
لازم به ذکر است که بازپرداخت این تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

برچسب ها: وام کرونا ، سرپرست خانوار ، یارانه معیشتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kse

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وام کرونا سرپرست خانوار یارانه معیشتی وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی