Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:48:34 GMT

طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۹۳۸

طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جلسه هماهنگی اجرای طرح گذر فرهنگ وهنر در شهرستان زرندیه با حضور سلیمانی فرماندار، عبدالعظیمی شهردار و احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزارشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در این جلسه ضمن تشریح طرح گذر فرهنگ وهنر از زحمات و فعالیتهای فرهنگی هنری شهرداری مامونیه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد جوانمرد با اشاره به معماری بعنوان یکی از هنرهای هفتگانه، پرداختن به مبلمان شهری و زیباسازی شهر را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی هنری شهرداری مامونیه طی یکسال اخیر دانست.

وی پیگیری اجرای طرحهای مختلف فرهنگی در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از جمله، طرح شهرهای خلاق فرهنگ وهنر، پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب، جام باشگاههای کتابخوانی و گذر فرهنگ وهنر را از جمله فعالیتهای ارزشمند این وزارتخانه طی سالهای اخیر دانست که توانسته تاثیرات زیادی را در راستای ارتقای فرهنگ وهنر مناطق مختلف کشور داشته باشد.

سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان زرندیه هم در این تعامل و مودت را رمز موفقیت و ماندگاری مدیران دانست و افزود: جسارت و شجاعت توام با عقلانیت را مهمترین شاخصه مدیران موفق و خدوم است و از مدیران شهرستان درخواست داریم تا در برنامه ریزی مجموعه های خود دارای چشم انداز و افق باشند.

وی اجرای طرح گذر فرهنگ وهنر در شهرستان را نقطه عطفی برای توسعه فرهنگی هنری شهرستان دانسته و از شهردار مامونیه خوایت با همدلی، وفاق و جدیت برای اجرای هرچه سریعتر این طرح مساعدت کند.

شهردار مامونیه هم دراین جلسه ضمن تشکر از همکاری های مسئولین شهرستان به مجموعه شهرداری مامونیه با اشاره به برخی موانع و کارشکنی های موجود، اجرای طرح گذر فرهنگ وهنر را در شهر مامونیه ایده ای بسیار ارزشمند دانسته و ضمن قول مساعد برای اجرای این طرح، گفت: پاساژ در دست احداث در خیابان امامزاده جنب امامزاده سیدمنصور(ع) با توجه به محل و سازه مناسب میتواند بهترین محل برای اجرای این طرح باشد که در صورت موافقت کمیسیون انطباق این طرح را در آن اجرا خواهیم کرد.

امیرحسین عبدالعظیمی با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات فرهنگی شهر از جمله نبود محلهای تفریحی، پارک، شهربازی کودکان، آمفی تئاتر و ... ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بین بخشی بتوان در راستای این مشکلات قدم برداشت. وی مردم مامونیه و شهرستان زرندیه را مستحق بهترینها دانست و از فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی و استانی خواست تا با کمکها و حمایتهای خویش شهرداری را در راستاز خدمات بیشتر وبهتر مردم یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ هنر اراک شهرداری طرح گذر فرهنگ اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد