Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرعین گفت:طرح شهید سلیمانی با کمک بسیجیان عزیز در سطح شهرستان با ۷۰درصد پایش در دست اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن حسن پور در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: آخرین حلقه از طرح شهید سلیمانی بعد از شناسایی و پایش خانوارها توسط بسیجیان عزیز،  تشخیص و درمان است که با ورود کیت های تشخیص سریع این چرخه کامل شده و به بهبود وضعیت کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تست های سریع در عرض ۲۰ دقیقه قادر به شناسایی افراد مبتلا به کرونا ویروس است افزود: کیت های تشخیص سریع در تکمیل اجرای طرح شهید سلیمانی توسط مرکز بهداشت شهرستان سرعین از روز آتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار سرعین گفت: این طرح با کمک بسیجیان عزیز در سطح شهرستان با ۷۰درصد پایش در دست اجراست و از امروز نیز تست های سریع افراد مشکوک شناسایی شده توسط تیم پزشکی مرکز بهداشت سرعین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری پیشرفت های چشمگیری داشته باشیم و مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد